جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ حسان عبد الله و زیاد نخاله - تجمع علمای مسلمان لبنان

حوزه/ هیئتی از تجمع علمای مسلمان لبنان به ریاست شیخ حسان عبد الله رئیس هیئت مدیره این تجمع با با زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین دیدار و در خصوص آخرین تحولات منطقه به ویژه فلسطین بحث و گفتگو کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، هیئتی از تجمع علمای مسلمان لبنان به ریاست شیخ حسان عبد الله رئیس هیئت مدیره این تجمع با با زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین دیدار و در خصوص آخرین تحولات منطقه به ویژه فلسطین بحث و گفتگو کرد.

شیخ حسان عبد الله اشاره کرد: در این دیدار در خصوص آخرین تحولات مسئله فلسطین به ویژه بعد از پیروزی الهی در نبرد سیف القدس که جنبش جهاد اسلامی فلسطین نقش بارزی در تحقق این پیروزی داشت، بحث و گفتگو کردیم.

وی با بیان اینکه در آغاز این پیروزی را به زیاد نخاله و برادران مجاهد این جنبش تبریک گفتیم، تأکید کرد: این پیروزی آغازی بر پایان رژیم صهیونیستی است.

از سوی دیگر دبیرکل جنبش جهاد اسلامی به رشادت های مجاهدان و کار آمدی و توانایی آنها در مدیریت نبرد و موفقیت موشک های ساخت داخل در وارد کردن ضربه بر روحیه ارتزش صهیونیستی اشاره کرد و گفت: رژیم اسرائیل از اولین روز نتوانست جلوی این موشک ها را بگیرد و حملات موشکی تا آخرین لحظه نبرد ادامه یافت.

قدس هرگز اجازه یهودی سازی قدس و مسجد الاقصی را نخواهد داد

وی در خصوص مذاکراتی که تحت اشراف مصر انجام می گیرد، گفت: تمامی گروه های فلسطینی بر التزام به تمرکز بر معادله جدید مبنی بر اینکه قدس هرگز اجازه یهودی سازی قدس و مسجد الاقصی را نخواهد داد و این مسجد در برابر نمازگزاران باز خواهد ماند، تأکید دارند.

زیاد نخاله ادامه داد: ما هرگز اجازه نخواهیم داد که اهالی محله شیخ جراح از خانه های خود آواره بشوند و با تمام توان برای آزادی تمامی زندانیانی که در انتفاضه اخیر بازداشت شدند، تلاش خواهیم کرد.

مقاومت آماده بوده و انگشت آن بر روی ماشه است

دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین تصریح کرد: اگر دشمن صهیونیستی تسلیم نشود و عقب نشینی نکند، مقاومت آماده بوده و انگشت آن بر روی ماشه است و اگر به تجاوز خود ادامه دهند، ما به میدان نبرد بر می گردیم، امّا این بار با قدرت بیشتر و تلفات بیشتر همراه خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha