جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی

حوزه/ زیاد نَخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت: باید روز جهانی قدس، روز وحدت فلسطینی ها در برابر معامله قرن باشد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، زیاد نَخاله طی سخنانی به مناسبت روز جهانی قدس با بیان اینکه این مناسبت با حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی برای تسلط بر قدس همزمان شده است، اشاره کرد: همبستگی و همدردی رسمی کشور ها همیشه در شأن ملت فلسطین نبوده و پیوسته در جهت دشمنان مقاومت بوده است.

نخاله معامله قرن را بدترین قرارداد بعد از بیانیه بالفور دانست و گفت: این معامله رمز عبوری است که دشمن صهیونیستی از آن برای عبور از تمامی پایتخت های عربی استفاده می کند.

عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی افزود: میدان جنگ باز و واژگان قدرت در امت ما قوی تر و اراده ما برای زندگی بیشتر است و قدس تمامی اسلام است.

وی نبرد ملت فلسطین علی رغم کمی امکانات را ستود و از موضع گیری ایران و ایستادگی آن در برابر طاغوت تشکر و قدردانی کرد و گفت: ایران به خاطر حمایت از مسئله فلسطین مورد تحریم قرار گرفته است.

نخاله در خصوص موضع گیری محمد عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین نسبت به اشغالگران، تأکید کرد: جنبش جهاد اسلامی با جدّیت با وی تعامل خواهد کرد و امیدواریم که راه خود را به سوی واقعیت پیدا کند.

دبیرکل کل جنبش جهاد با اشاره به اینکه سخنرانی محمود عباس در سایه روز قدس انجام گرفت، گفت: لذا ملت فلسطین باید با شعار "قدس پایتخت فلسطین" متحد شوند و تشکیلات خودگردان گام بزرگی را در جهت وحدت داخلی بردارد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha