چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
زیاد نخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین

حوزه/ زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی تأکید کرد: در صورتی که هر کدام از رزمندگان یا فرماندهان ما در هر مکان و زمانی ترور شوند، ما همزمان "تل آویو" را را بمبارن خواهیم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی تأکید کرد: در صورتی که هر کدام از رزمندگان یا فرماندهان ما در هر مکان و زمانی ترور شوند، ما همزمان "تل آویو" را را بمبارن خواهیم کرد.

ما از نزدیک تحرکات اشغالگران را زیر نظر داریم

وی در جشنواره مردمی که از سوی جنبش جهاد اسلامی در غزه برگزار شده و با رژه و رزمایش نظامی گردان های قدس همراه بود، گفت: ما از نزدیک تحرکات اشغالگران و میزان پایبندی آن به آتش بس و رفتار آن را در قدس و محله شیخ جراح را زیر نظر داریم و مقاومت به حمایت از ملت و مقدسات آن پایبند است.

نبرد با اشغالگران به پایان نرسیده

عضو ارشد جنبش جهاد اسلامی با بیان اینکه نبرد با اشغالگران به پایان نرسیده و رزمندگان برای از سرگیری نبرد در هر لحظه آماده هستند، تصریح کرد: ما در جایگاه خود آماده هستیم، امّا درخواست برادرانمان در مصر و قطر را برای آتش بس اجابت کردیم.

ما با اراده خود بر تجاوز رژیم اسرائیل و قدرتمندترین زرادخانه منطقه پیروز شدیم

وی ادامه داد: اهالی غزه به تمامی جهان ثابت کرد که ما ملتی هستیم که شایستگی زندگی و پیروزی را داریم و ما با اراده خود بر تجاوز رژیم اسرائیل و قدرتمندترین زرادخانه منطقه پیروز شدیم.

زیاد نخاله با اشاره به اینکه امروز در مکان تجمع کردیم که زندان مقاومین بود، افزود: امروز به وسیله به محل برگزاری جشن پیروزی تبدیل شده و ما به شهدای گردان های قدس، القسام و شهدای ملت درود می فرستیم.

مقاومت از آنچه دیگران تصور می کنند، قدرتمند تر است

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی با تأکید بر اینکه مقاومت علی رغم مقاومت تأکید کرد که دشمن بیشتر از آنچه بسیاری تصور می کنند قابل شکست است و ما با مقاومت و اراده خود از آنچه دیگران تصور می کنند، قدرتمند تر هستیم، بیان داشت: آنها تلاش می کنند که ما را خلع سلاح کنند تا اشغالگر سرور و آقا باقی بماند و برای ما تصمیم بگیرد؛ به همین خاطر ملت باید توجهش به مقاومت باشد و وحدت ملت ما در تمامی مکان ها، هدفی است که با تمام توان برای رسیدن به آن باید تلاش کنیم.

مقاومت بهترین راه برای باز پس گیری حقوق و حمایت از ملت است

وی با اشاره به اینکه همزیستی با اشغالگران قاتل و جنایتکار آنچنان که برخی گمان می کنند، غیر ممکن است و این مسئله تنها موجب خواری و ذلت بیشتر می شود، گفت: مقاومت بعد از نبرد "سیف القدس" ثابت کرد که بهترین راه برای باز پس گیری حقوق و حمایت از ملت در برابر کشتار و بردگی همان مقاومت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha