پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیر حوزه علمیه اهلبیت (ع)دهلی نو

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین محمد قاضی عسکری در بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس گفت: اوضاع فعلی فلسطین بسیار خطرناک است و متاسفانه بجای اینکه اوضاع خوب شود درحال بدتر شدن است، تمام دنیا در حال مبارزه با ویرویس منحوس کرونا هستند و در فلسطین رژیم جعلی اسرائیل درحال کشتار مردم مظلوم فلسطین است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری حوزه حجت الاسلام والمسلمین محمد قاضی عسکری مدیر حوزه علمیه اهلبیت (ع)دهلی نو هندوستان در بیانیه ای به مناسبت روز جهانی قدس گفت: اوضاع فعلی فلسطین بسیار خطرناک است و متاسفانه بجای اینکه اوضاع خوب شود درحال بدتر شدن است، تمام دنیا در حال مبارزه با ویرویس منحوس کرونا هستند و در فلسطین رژیم جعلی اسرائیل درحال کشتار مردم مظلوم فلسطین است.

وی افزود: رژیم جعلی اسرائیل اکنون بیش از پیش درحال فعالیت غیر انسانی  است، اما باید بدانیم این دولت جعلی بزودی نابود خواهد شد، و برای همین این ظالمان آخرین تلاش خودشان را می‌کنند تا با جنایت هم که شده خود را نجات دهند اما آنها نمی دانند که نابودی این رژیم حتمی است.

مدیر حوزه علمیه اهلبیت (ع)دهلی نو گفت: در این بحران کرونایی ما نمی‌توانیم راهپیمایی و برنامه های حضور برگزار کنیم اما در فضای مجازی به طور احسن برای حمایت از مردم و مسئله فلسطین و علیه جنایات رژیم جعلی اسرائیل و استکبار جهانی کمپین راه انداختیم و این کار ادامه دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha