جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران

حجت الاسلام طبرسی با گرامیداشت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس گفت: این روز با عظمت روز آزادی خواهی و حقیقت طلبی ملت‌های آزادی خواه جهان است.

حجت الاسلام جعفر طبرسی، معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران با گرامیداشت آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی گفت: این روز با عظمت روز آزادی خواهی و حقیقت طلبی ملت‌های آزادی خواه جهان است.

وی با بیان این که این فریادهای آزادی خواهی و حق طلبی که امروز در سراسر جهان طنین انداز شده در پرتو اندیشه‌های ناب و اسلامی امام خمینی (ره) شکل گرفته است، افزود: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس نوید آزادی و نجات سرزمین فلسطین و قدس شریف را به ملت‌های جهان دادند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امام خمینی (ره) با این اقدام هوشمندانه، تاریخ ساز شدند، ادامه داد: روز قدس فرصت مناسبی برای همه آزادی خواهان جهان است تا ندای حق طلبی و آزادی خواهی را فریاد بزنند.

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز آزادی قدس شریف و فلسطین مظلوم از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی یک خواسته جهانی است، خاطرنشان کرد: روز قدس روز قیام امت اسلامی برای آزادی فلسطین و قدس شریف است.

حجت الاسلام طبرسی با اشاره به این که همه ملت‌های آزادی خواه و مسلمانان جهان نسبت به اقدامات رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین بسیار عصبانی هستند، بیان داشت: این ملت‌ها در روز قدس انزجار و نفرت خود را از این رژیم جعلی و کودک کش بیان می‌کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که روز قدس روز همبستگی و همدلی مسلمانان برای مقابله با رژیم صهیونیستی است، خاطرنشان کرد: به طور حتم با تقویت وحدت میان مسلمانان در آینده‌ای بسیار نزدیک شاهد محو و نابودی کامل این رژیم فاسد و اشغال گر در جهان خواهیم بود.

معاون تهذیب حوزه علمیه مازندران در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا بزرگداشت این روز مهم با بهره گیری از سایر ظرفیت‌های تبلیغی دنبال خواهد شد، بیان داشت: سخنان مهم و کلیدی امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی ضربه مهلکی بر سر رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان آن خواهد بود.

حجت الاسلام طبرسی همچنین به تقارن روز جهانی قدس و سالروز فتح خرمشهر اشاره کرد و گفت: این تقارن ارزشمند آغازی برای طریق القدس دیگر و فتح قدس شریف خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha