پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
زیاد نخاله و جنبش توحید اسلامی لبنان

حوزه/ هیئتی از اعضای ارشد جنبش توحید اسلامی لبنان با زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی دیدار کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، هیئتی از اعضای ارشد جنبش توحید اسلامی لبنان از جمله "صهیب سعید شعبان" رئیس دفتر سیاسی این جنبش و اعضای هیئت رئیسه با زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی و احسان عطایا نماینده این جنبش در لبنان دیدار کرده و پیروزی بزرگ نبرد "سیف القدس" را تبریک گفتند.

حاضران در این دیدار در بیانیه ای با اشاره به اینکه نبرد اخیر معادلات جدیدی را در درگیری عربی اسرائیلی با وجود آورد، افزودند: بعد از اینکه با عادی سازی روابط با اسرائیل، امضای توافقنامه ها بین کشور های عربی و رژیم اشغالگر و تلاش برای اجرای معامله قرن رو به نابودی بود، تمسک و اجماع مردمی در وطن عربی پیرامون مقاومت فلسطین، این مسئله را به کانون توجهات بازگرداند و به آن انگیزه بخشید.

مقاومت فلسطین، دشمن صهیونیستی را دچار رعب و وحشت نمود

زیاد نخاله و اعضای جنبش توحید اسلامی از جانفشانی های ملت پایدار فلسطین و مقاومت شجاع آن قدردانی کرده و بیان داشتند: مقاومت فلسطین، معادله قدرت جدیدی ایجاد کرد و دشمن صهیونیستی که مجهز به مدرن ترین انواع سلاح بود را دچار رعب و وحشت نمود.

هماهنگی میان محور مقاومت امید را در جان ملت عربی و وجدان امت اسلامی زنده کرد

حاضران در این نشست تأکید کردند: هماهنگی که بین اجزای محور مقاومت در داخل و خارج فلسطین شکل گرفت، الگویی بی نظیر ارائه داد و بار دیگر امید را در جان ملت عربی و وجدان امت اسلامی زنده کرد.

در پایان این دیدار، شعبان شمشیری را به عنوان نماد عظمت نبرد "سیف القدس" که در آن مقاومت فلسطین بر رژیم اسرائیل پیروز شد، تقدیم نخاله کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha