یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین

حوزه/ زیاد نخاله گفت: فرزندان فلسطین از مقدسات امت دفاع کرده و جان خود را در راه آن فدا می کنند و زیباترین حماسه تاریخی را به نمایش می گذارند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، زیاد نخاله دبیرکل جبنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه فرزندان فلسطین از مقدسات امت دفاع کرده و جان خود را در راه آن فدا می کنند و زیباترین حماسه تاریخی را به نمایش گذاشته و والاترین معانی قهرمانی را به ثبت می رساند، گفت: قدس، عنوان وحدت و عزّت امت است.

وی در نشست صلاح الدین ایوبی تصریح کرد: جنبش جهاد اسلامی از زمان تأسیس خود بر این اعتقاد است که آزاد سازی فلسطین، برنامه و پروژه امت است و تنها متعلق با گروه یا ملتی نیست.

امت برای به انجام رساندن پروژه آزاد سازی و رهایی از سلطه غرب، نیازمند یک نهضت حقیقی است

دبیرکل جنبش جهاد ادامه داد: امت برای به انجام رساندن پروژه آزاد سازی و رهایی از سلطه غرب و بازگردن اعتماد به نظام فکری و علمی و توانایی های ذاتی خود، نیازمند یک نهضت حقیقی است.

زیاد نخاله بیان داشت: اقدامات نیرو های مقاومت فلسطین، ادامه درگیری با دشمن صهونیستی است و به انتظار بازگشت نهضت و وحدت امت بر پایه اسلام بزرگ و جهاد در راه خداوند برای آزادی قدس از دست دشمنان و گشایش فصل جدیدی از فصل های رسالت اسلامی است.

مقابله با اشغالگران، می تواند روحیه جهاد و آزاد سازی را در امت احیا کند

عضو ارشد جهاد اسلامی با تأکید بر اینکه ما کاملاً اطمینان داریم که رویارویی نیرو های مقاومت علیه رژیم صهیونیستی و استمرار ملت فلسطین در مقابله با اشغالگران، می تواند روحیه جهاد و آزاد سازی را در امت احیا کند. گفت: علی رغم کمی یاور، جوانان فلسطین در سامانه های نظامی، امنیتی و اطلاعاتی صهیونیستی نفوذ می کنند.

وی در پایان این سؤال را مطرح کرد: اگر تمامی امت پشت سر جوانان فلسطین باشد و از آنها حمایت کند و به وظیفه خود در آزادی مقدسات عمل کند، وضعیت چگونه خواهد بود؟

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha