شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین

حوزه/ زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین از اشرف دبور سفیر فلسطین در لبنان استقبال کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، زیاد نخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین از اشرف دبور سفیر فلسطین در لبنان استقبال کرد. در این دیدار عبد العزیز المیناوی عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی و احسان عطایا نماینده این جنبش در لبنان حضور داشتند.

اشرف دبور درگذشت مجاهد فلسطینی رمضان عبد الله شلح را تسلیت گفت و بر جایگاه بزرگ و ملّی این فقید در وجدن ملت فلسطین در داخل و خارج تأکید کرد.

در این دیدار پیرامون اوضاع عمومی فلسطین در داخل وطن و در لبنان بحث و گفتگو شد و دو طرف بر اهمیت وحدت ملّی در مقابله با پروژه های حذف مسئله فلسطین و ضرورت یکپارچه کردن تلاش ها و موضع گیری ها در مقابله با آن تأکید کردند.

حاضران در این دیدار بر مخالفت با تمامی طرح های صهیونیستی به ویژه اعلام حاکمیت رژیم اسرائیل بر قدس شریف و طرح های الحاق کرانه باختری که دولت رژیم غاصب صهیونیستی با تشویق دولت آمریکا برای اجرای آن تلاش می کند، تأکید نمودند.

دو طرف از تقریب و نزدیکی جنبش فتح و حماس استقبال کرده و ابراز امیدواری کردند که این اقدام آغازی برای پایان اختلافات و چند دستگی ها و بازگشت وحدت فلسطینی ها بر پایه اصل وحدت میدانی در مقابله با طرح های یهودی سازی و مطابق یک راهبرد فلسطینی یکپارچه باشد.

زیاد نخاله و اشرف دبور بر انعکاس مثبت فضای این تقریب بر اوضاع فلسطینی ها به ویژه در لبنان تأکید کرده و آن را موجب تقویت پایداری اهالی فلسطین در اردوگاه ها در مقابله با طرح های اسکان و آوارگی دانستند.

اشرف دبور سفیر فلسطین بر اهمیت نقش وحدتگرایانه جنبش جهاد اسلامی با تمامی نیرو ها و گروه های فلسطینی تأکید کرد و از نقش این جنبش در تلاش برای خروج از اختلافات و رسیدن به وحدت ملی فلسطین تشکر و قدردانی نمود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha