شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سید عمار حکیم

حوزه/ سید عمار حکیم از ریاض المالکی وزیر امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین استقبال کرد و به بیانات وی در خصوص حوادث اخیر فلسطین گوش فرا داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، سید عمار حکیم رئیس ائتلاف نیر های ملی عراق از ریاض المالکی وزیر امور خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین استقبال کرد.

عمار حکیم، پیروزی ملت فلسطین در مقابله با رژیم صهیونیستی را ستود و بر ضرورت سرمایه گذاری این پیروزی از طریق همبستگی داخلی و تعیین قطب نما در مسیر مقابله با رژیم اسرائیل و فراموشی اختلافات داخلی تأکید کرد و گفت: حق فلسطین هیچ وقت از بین نمی رود و آنچه در مسیر مطالبه این حق باید در اولویت قرار گیرد، تحکیم جبهه داخلی و همکاری میان تمامی نیرو های فلسطین است.

مسئله فلسطین در وجدان عربی و اسلامی و انسانی قرار دارد

وی با بیان اینکه مقابله اخیر ثابت کرد که مسئله فلسطین در وجدان عربی و اسلامی و انسانی قرار دارد و هر چه بحران ها برای ملت ها بیشتر شود، باز این مسئله فراموش نمی شود، اشاره کرد: این مسئله به بر حق بودن ملت فلسطین در سرزمین، تاریخ و آینده نسل آن  بر می گردد.

تأکید بر مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم غاصب اسرائیل

وی بار دیگر بر موضع خود در مخالفت با عادی سازی روابط با رژیم غاصب اسرائیل تأکید کرد و افزود: برپایی دولت دارای حاکمیت حق فلسطینی ها و بازگشت به فلسطین حق آوارگان است.

عمار حکیم بر حمایت دولت، ملت عراق و مراجع دینی و اجتماعی از فلسطین و مسئله آن تأکید نمود و گفت: تمامی اقشار عراق بر فلسطین اجماع دارند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha