جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سید علی فضل الله امام جمعه بیروت

حوزه/ حجت الاسلام سید علی فضل الله بر اهمیت همکاری و تقویت روابط میان ملت لبنان و فلسطین در مقابله با اوضاع سخت سیاسی و بهداشتی، تأکید کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام سید علی فضل الله روحانی شیعه لبنان و امام جمعه بیروت در دیدار با هیئتی از جنبش حماس، بر اهمیت همکاری و تقویت روابط میان ملت لبنان و فلسطین در مقابله با اوضاع سخت سیاسی و بهداشتی که بر بیشتر اردوگاه ها تأثیر می گذارد، تأکید کرد و خواستار حمایت از این ملت رنج کشیده شد.

وحدت گروه های فلسطینی، یک مسئله اساسی در مقابله با دشمن است

وی با بیان اینکه ما همگی باید برای جلوگیری از به حاشیه رفتن مسئله فلسطین از طریق مقابله با عادی سازی روابط با دشمن صهیونیستی، تلاش کنیم، افزود: وحدت تمامی اقشار و گروه های فلسطینی، یک مسئله اساسی در روند مقابله با دشمن است.

امام جمعه بیروت نسبت به اجرای طرحی در منطقه عربی و اسلامی از طریق محاصره و گرسنگی دادن به مردم هشدار داد و گفت: هدف از آن طرح، این است که مردم مسائل بزرگ را فراموش کند و به دنبال نیاز های شخصی خود باشد.

حجت الاسلام فضل الله خواستار وحدت در تمامی سطوح برای مقابله با این مرحله سخت و پیچیده شد.

از سوی دیگر "احمد عبد الهادی" نماینده حماس در لبنان ضمن بیان احترام این جنبش به بیت آیت الله سید محمد حسین فضل الله، گفت: آیت الله فضل الله از شخصیت های مهم در حمایت از فلسطین و نماد اسلامی وحدتگرا به شمار می رود.

امیدوارم انتخابات مایه وحدت فلسطین و پایان چند دستگی داخلی شود

وی به انتخابات فلسطین که قرار است در بیست و دوم ماه آینده برگزار شود، اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد که این انتخابات مایه وحدت فلسطین و پایان چند دستگی داخلی و مقابله با طرح های یهودی سازی دشمن شود.

نماینده حماس به اوضاع فلسطینان لبنان و رنج های آنها اشاره کرد و همبستگی و همکاری میان ملت لبنان و فلسطین را ضروری دانست.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha