جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
سید علی فضل الله و هیئت جنبش جهاد اسلامی فلسطین

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین سید علی فضل الله در دیدار جمعی از جنبش جهاد اسلامی، قدرت ملت فلسطین را در پایداری و ابداع اسلوب های جدید در مقابله با دشمن در راهپیمایی بازگشت و غیر آن ستود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»،  حجت الاسلام و المسلمین سید علی فضل الله در دیدار جمعی از جنبش جهاد اسلامی، قدرت ملت فلسطین را در پایداری و ابداع اسلوب های جدید در مقابله با دشمن در راهپیمایی بازگشت و غیر آن ستود و به کوتاهی بزرگی که در حق ملت مسلمان می شود اشاره کرد و خواستار مقابله با تمام وسایل برای شکستن حلقه توطئه شد.

وی اشاره کرد: وحدت عرب و مسلمانان بهترین گزینه و اولویت هاست که باید مورد توجه قرار گیرد و وحدت نتیجه بخش ترین راه برای حمایت از مسائل امت به ویژه مسئله فلسطین است.

وحدت باید در زمینه های سیاسی، فکری، فرهنگی و غیر آن باشد

روحانی شیعه لبنانی خواستار تلاش برای وحدت در زمینه های سیاسی، فکری، فرهنگی و غیر آن شد و گفت: وحدت باید خط و راه ما در دایره اسلامی و عربی باشد.

از طرف دیگر احسان عطایا نماینده جنبش جهاد اسلامی در لبنان از راه و شیوه وحدتگرایانه آیت الله سید محمد حسین فضل الله تشکر کرد و گفت: این مکتب تأثیر بارزی در مراحل گذشته داشته و در وحدت میان مسلمانان و عرب و دفاع از مسئله فلسطین زنده خواهد ماند.

دشمن صهیونیستی از قدرت مقاومت واهمه دارد

وی افزود: دشمن صهیونیستی از قدرت مقاومت واهمه دارد و همکاری نیروهای مقاومت در فلسطین و منطقه، دشمن را به وحشت انداخته است.

عطایا به رنج های فلسطینی ها در نوار غزه و فلسطین اشغالی اشاره کرد و گفت: این رنج های انسانی و اجتماعی بر تمسک ملت بر حقوق خود و تداوم راه جهاد و پایداری می افزاید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha