پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
 تجمع علمای مسلمان لبنان

حوزه/ هیئتی از تجمع علمای مسلمان لبنان به ریاست شیخ احمد زین با حضور در سفارت ایران با حسین شیخ الاسلام با مسئول روابط بین الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب دیدار کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، هیئتی از تجمع علمای مسلمان لبنان به ریاست شیخ احمد زین با حضور در سفارت ایران با حسین شیخ الاسلام با مسئول روابط بین الملل مجمع جهانی تقریب مذاهب دیدار کرد.

شیخ زین گفت: در این دیدار پیرامون امور جهان اسلام به ویژه مسئله فلسطین و مبارزه با اشغالگری رژیم صهیونیستی، مقابله با استکبار جهانی به رهبری آمریکا که تحریم بزرگی علیه ملت ایران وضع کرده، بحث و گفتگو کردیم.

تحریم ایران به خاطر یاری ملت های مستضعف است

وی افزود: این تحریم ها به خاطر حمایت ایران از مسائل امت و یاری ملت های مستضعف و محور مقاومت است.

عضو تجمع علمای لبنان تصریح کرد: ما از طرف تجمع علمای مسلمان لبنان حادثه تروریستی اهواز را به رهبر معظم انقلاب، رئیس جمهور و ملت ایران تسلیت گفته و برای مجروحین طلب شفای عاجل داریم.

وی افزود: ما پاسخ کوبنده ایران را در بمباران محل تجمع سرکرده های تروریستی که عملیات جنایتکارانه اهواز را ترتیب داده بودند، تبریک گفته و امیدواریم که این روند تا نابودی گروهک های تروریستی و ریشه کن شدن آن ادامه داشته باشد.

آماده  همکاری با مجمع تقریب مذاهب اسلامی هستیم

شیخ زین اشاره کرد: ما آمادگی خود را برای همکاری با مجمع تقرب مذاهب در جهت تحکیم وحدت اسلامی در جهان اسلام اعلام می کنیم.

وی افزود: در پایان بر اهمیت مسئله فلسطین و قدس که عنوان همایش وحدت اسلامی آینده است، تاکید کردیم و این همایش در هفته وحدت اسلامی برگزار می شود که به نفع اسلام و مسئله وحدت و آزادی فلسطین است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha