جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله عبد الامیر قبلان رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان

حوزه/ آیت الله قبلان اتهام های صهیونیست ها در مورد محل ذخیره موشک های حزب الله را بی اساس دانست که هدف از آن ایجاد شکاف میان مقاومت و مردم است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آیت الله عبدالامیر قبلان رئیس مجلس اعلای شیعی لبنان امروز طی بیانیه ای، اعلام کرد: ادعاهای دروغین رژیم صهیونیستی مبنی بر اینکه مقاومت لبنان موشک های خود را نزدیک فرودگاه ذخیره کرده است، اتهامی بی اساس است که هدف از آن ایجاد شکاف میان مردم و مقاومت و ایجاد فتنه در لبنان است و گویی سران این رژیم فراموش کرده اند که لبنان و مردم و ارتش و نیروهای مقاومت همه در دفاع از لبنان یکدل و متحد هستند.

وی افزود: اگر سامانه موشکی و دفاعی مقاومت برای دفاع از لبنان نباشد، اسرائیل برای حمله و تجاوز مجدد به لبنان منتظر هیچ بهانه ای نمی ماند و از این رو لبنانی که به واسطه مردم و ارتش و مقاومت خود قدرتمند است، نیاز به قدرتی مضاعف دارد که لازمه آن فعال سازی نهادهای دولتی و تشکیل سریع دولت وحدت ملی و رسیدن به ثبات سیاسی و امنیتی است.

شیخ قبلان در ادامه از سخنان میشل عون رئیس جمهور لبنان در مجمع عمومی سازمان ملل متحد قدردانی کرد و گفت: میشل عون با سخنان خود موضع تمام ملت های عرب درباره مسئله فلسطین را بیان کرد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha