جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رویوران

حوزه/ کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به ادعای ترامپ در عملیاتی کردن طرح معامله قرن، گفت: در حالی که آمریکا، قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخته است، و حق بازگشت فلسطینیان را لغو کرده است اینها نشانه ای است بر این که آمریکا به دنبال ریشه‌کن کردن فلسطین و مردم مظلوم آن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، حسین رویوران کارشناس مسائل سیاسی، در دومین اجلاس همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی که در تالار هویزه مجموعه باغ موزه دفاع مقدس تهران برگزار شد با بیان این که هم اکنون آمریکا از زاویه دید رژیم اسرائیل به منطقه نگاه می‌کند، اظهار داشت: میان سیاست‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا هیچگاه تا این اندازه انطباق وجود نداشت.

وی افزود: آمریکا از سال 1948 که رژیم صهیونیستی را به رسمیت شناخت؛ همواره حامی اصلی این رژیم بوده و با همه توان نظامی و سیاسی از این رژیم حمایت کرده است.

رویوران کشور جعلی اسرائیل را پایگاه آمریکایی ها در منطقه دانست و تصریح کرد: آمریکا تنها حامی جدی رژیم صهیونیستی در منطقه است و استمرار حیات این رژیم نامشروع با اراده آمریکا و دولت های غربی است.

کارشناس مسائل سیاسی در ادامه با اشاره به طرح ترامپ در ایجاد دو دولت فلسطینی و اسرائیلی، گفت: طرح معامله قرن که ترامپ مدعی است آن را در هفته های آتی عملیاتی می کند، امکان‌پذیر نیست زیرا آمریکا که خود حامی رژیم صهیونیستی است چگونه می‌تواند نقش میانجی را ایفا کند؟

رویوران افزود: در حالی که آمریکا، قدس را به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی به رسمیت شناخته است، و حق بازگشت فلسطینیان را لغو کرده، اینها نشانه ای است بر این که آمریکا به دنبال ریشه‌کن کردن فلسطین و مردم مظلوم آن است! و طرح معامله قرن هدفی جز این ندارد. 313/42

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha