جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دومین اجلاس همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی

حوزه/ دومین اجلاس همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی همزمان با سالگرد شهادت مظلومانه نوجوان فلسطینی «محمد الدره» به دست اشغالگران رژیم صهیونیستی و با حضور پدر شهید احمدی روشن و همسر شهید رضایی‌نژاد و جمعی از مهمانان داخلی و خارجی در تالار هویزه مجموعه باغ موزه دفاع مقدس تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، دومین اجلاس همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی یادواره «شهید محمد الدره»، به همت اتحادیه بین المللی نوجوانان وجوانان مخالف اشغالگری در تهران برگزار شد.

بر پایه این گزارش؛ خالد قدومی نماینده جنبش اسلامی در تهران، ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی، عباس خامه یار معاون امور بین‌الملل سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و همچنین شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی، فعالان و کارشناسان از کشور‌های مختلف در این مراسم، حضور داشتند.

همچنین در ابتدای این اجلاسیه پیام حضرت آیت الله العظمی سید محمدعلی علوی گرگانی قرائت و پیام تصویری نعیم قاسم معاون دبیر کل حزب الله لبنان نیز پخش شد.

گفتنی است این اجلاس با مشارکت «مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی»، «باغ موزه دفاع مقدس» و «الحمله العالمیه للعوده الی فلسطین» برگزار گردید. 313/42

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha