جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ابوشریف

حوزه/ نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با بیان این که راهپیمایی بازگشت فلسطینیان پاسخی قاطع به توطئه های دشمنان است، گفت: مردم فلسطین قاطعانه در برابر سیاست های نامشروع آمریکا و اسرائیل ایستاده و هرگز اجازه نخواهند داد حق مردم فلسطین نادیده گرفته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، ناصر ابو شریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران، در دومین اجلاس همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی که در تالار هویزه مجموعه باغ موزه دفاع مقدس تهران برگزار شد با اشاره به طرح آمریکایی ها موسوم به معامله قرن، اظهار داشت: آمریکا بزرگترین حامی رژیم صهیونیستی از سال ۱۹۷۳ میلادی تاکنون است و از آن زمان تا الآن حمایت های همه جانبه ای در همه سطوح مادی، معنوی و سیاسی و... از رژیم اسرائیل انجام داده است.

وی افزود: شب گذشته نیز شاهد حمایت ویژه آمریکا از رژیم صهیونیستی بودیم و آن اختصاص ۳۸ میلیارد دلار در مدت ۱۰ سال برای پیشبرد اهداف نامشروع رژیم اسرائیل در فلسطین اشغالی می باشد. یعنی سالانه سه هزار و هشتصد میلیون دلار کمک ثابت برای رژیم اسرائیل اختصاص یافت.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران، ادامه داد: البته این کمک های آمریکا غیر از کمک های فراوان مالی یهودیان صهیونیست آمریکایی به اسرائیل است و این کمک ها پیوسته بوده و قطع نمی شود.

وی تصریح کرد: اگر حمایت های ویژه آمریکا از این رژیم نبود، اسرائیل هیچ وقت نمی توانست جای پای خود را در فلسطین محکم کند و یا بتواند در این سرزمین جایی را اشغال کند.

ابو شریف در پایان با بیان این که راهپیمایی بازگشت فلسطینیان پاسخی قاطع به توطئه های دشمنان است، گفت: مردم فلسطین قاطعانه در برابر سیاست های نامشروع اسرائیل و آمریکا در منطقه و خصوصا طرح معامله قرن، ایستاده و آن را محکوم می کنند و هرگز اجازه نخواهند داد حق مردم فلسطین نادیده گرفته شود. 313/42

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha