جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شیخ زهیر الجعید - خالد شوکات

حوزه/ خالد شوکات نماینده پارلمان و سخنگوی سابق دولت تونس و محمد ولد فال رئیس حزب الرفاه و نماینده پارلمان موریتانی با شیخ زهیر جعید عضو ارشد جبهه عمل اسلامی لبنان دیدار کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، خالد شوکات نماینده پارلمان و سخنگوی سابق دولت تونس و محمد ولد فال رئیس حزب  الرفاه و نماینده پارلمان موریتانی با شیخ زهیر جعید عضو ارشد جبهه عمل اسلامی لبنان دیدار کردند.

در این دیدار دو طرف در خصوص امور اسلامی و آنچه در منطقه می گذرد به ویژه در خصوص فلسطین و اهمیت و کیفیت حمایت از ملت پایدار فلسطین گفتگو شد.

دو طرف همچنین بر همراهی با مسئله فلسطین با تمامی امکانات موجود و تلاش مستمر برای زنده و فعال ماندن این مسئله در بین تمامی امت تاکید کردند.

وحدت تنها راه مقابله با صهیونیست هاست

حاضرین بر وحدت امت عربی و اسلامی و اهمیت این وحدت در مقابله با سرطان صهیونیستی تاکید و به دوری از تمامی افکار افراطی و اسلوب های تروریستی و جنایتکارانه که چهره اسلام را مخدوش می کند و هیچ ارتباطی با اسلام ندارد، دعوت کردند.

امروز نیازمند راه و فرهنگ مقاومت هستیم

مسئله دیگری که در این دیدار به آن اشاره شد این بود که توطئه آمریکایی صهیونیستی با استفاده از تروریست های تکفیری که ابزار آنها به شمار می رود، با شکست مواجه شده و امروز بیش از هر زمان دیگر نیازمند راه و فرهنگ مقاومت و گسترش آن هستیم؛ چراکه مقاومت توانایی و موفقیت خود را در لبنان و فلسطین ثابت کرده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha