پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
محمد الهندی عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین

حوزه/محمد الهندی عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه روسیه از جنبش جهاد اسلامی برای سفر به این کشور دعوت کرده، گفت: هیئتی از این جنبش هفته آینده راهی مسکو خواهد شد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، محمد الهندی عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه روسیه از جنبش جهاد اسلامی برای سفر به این کشور دعوت کرده، گفت: هیئتی از این جنبش هفته آینده راهی مسکو خواهد شد.

وی اشاره کرد: روسیه کشور بزرگی است که به دنبال تثبیت نقش خود در منطقه است و فلسطین نیز یک گذرگاه اساسی برای آن به شمار می رود.

الهندی افزود: نزدیکی با روسیه نمی تواند جایگزینی برای وحدت ملّی باشد؛ چرا که وحدت ملّی یک مسیر حقیقی برای بازگرداندن اقتدار و اعتبار به فلسطینی هاست.

عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی با اشاره به اینکه روسیه هرگز به جای ملت فلسطین نخواهد جنگید و با اسرائیل منافع مشترک بزرگی دارد، تأکید کرد: تنها راه حقیقی برای تحقق منافع فلسطینی ها، بازسازی سازمان آزادی بخش مطابق توافق نامه بیروت ۲۰۱۷ است.

وی ادامه داد: باید بر حمایت از مقاومت و تبدیل آن به یک حالت مردمی اصرار ورزید؛ چرا که در برابر ما یک درگیری وجود دارد و هیچ راه حل سیاسی برای معامله قرن و هیچ راهی برای منحل کردن دو دولت که یک چهارم قرن ادامه داشته، وجود ندارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha