جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
السيد علي فضل الله

حوزه/ حجت الاسلام سید علی فضل الله گفت: امام خمینی خطرات وجود رژیم صهیونیستی را برای جهان عربی و اسلامی گوشزد کردند و خواستار اتحاد در مقابله با این رژیم غاصب شدند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام سید علی فضل الله امام جمعه بیروت به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی با بیان اینکه امام خمینی اعتبار را به چهره اسلامی که با عصر و زندگی انفتاح داشت، برگرداندند، افزود: ایشان مسلمانان را به وحدت و ادیان را به همکاری فیما بین و مستضعفان را به یکپارچه کردن قدرت خود در مقابله با مستکبران، ستمگران و طاغوت دعوت کردند.

وی ادامه داد: امام خمینی خطرات وجود رژیم صهیونیستی را برای جهان عربی و اسلامی گوشزد کردند و خواستار اتحاد در مقابله با این رژیم غاصب و تلاش برای بازگشت ملت فلسطین به سرزمین غصب شده خود شدند.

امام جمعه بیروت در بخش دیگر سخنان خود بیان داشت: امام خمینی از جهان عربی و اسلامی خواستند که به فرصت طلبان فرصت ندهند که وحدت را از بین برده و ثروت های امت را به بازی بگیرند.

حجت الاسلام فضل الله با تأکید بر اینکه امام خمینی بر حمایت ایران از تمامی ملت های مظلوم و ستم دیده علی رغم تحمل سختی ها در این راه، تأکید کردند، افزود: سالروز رحلت امام خمینی، انگیزه و محرکی برای ما در جهت تلاش برای تحقق اهداف ایشان باقی خواهد ماند و ایشان در وجدان ها باقی خواهد ماند و این به معنی وفاداری به امام است.

اقدامات اسرائیل هرگز نخواهد توانست فلسطینی ها را از ادامه مقاومت و ثبات و وحدت باز دارد

 وی در خصوص اوضاع فلسطین اشاره کرد: رژیم صهیونیستی همچنان به تجاوز های خود علیه فلسطینی ها در قدس ادامه می دهد  و شهرک نشینان اسرائیلی به مسجد الاقصی یورش می برند تا اتحاد فلسطینی ها را در هم شکسته و نگذارند آن ها از دستاورد اخیرشان استفاده کنند.

امام جمعه بیروت تصریح کرد: ما اطمینان داریم که این اقدامات هرگز نخواهد توانست فلسطینی ها را از ادامه مقاومت و ثبات و وحدت در مقابله با خودکامگی این دشمن باز دارد و این نیازمند استمرار حمایت از ملت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha