جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید علی فضل‌الله

رئیس موسسات علامه فضل الله (ره) گفت: وحدت امت اسلام تنها راه مقابله با رژیم غاصب صهیونیستی و مقابله با تجاوزگری های آن است.

به گزارش خبرگزاری حوزه  ازتهران، حجت الاسلام و المسلمین سید علی فضل الله، رئیس موسسات علامه فضل الله رحمت الله علیه در همایش بین المللی علمای اسلام در حمایت از مقاومت فلسطین که در هتل المپیک تهران برگزارشد،وحدت را تنها راه مقابله با صهیونیست دانست واظهارداشت: وحدت ضروری ترین نیازدنیای اسلام است چراکه جهان اسلام در دوره کنونی بزرگترین چالش ها را پشت سر می گذارد که باید با بهره گیری از اهرم هایی مثل وحدت و یکپارچگی بین مسلمانان با این مشکلات و توطئه های رژیم صهیونیستی مقابله کنیم.

فضل الله رژیم صهیونیستی را عامل فتنه انگیزی درجهان اسلام معرفی کرد و یادآورشد: این رژیم منشا فتنه های جهان اسلام است ونماینده غرب و شرق در منطقه برای چپاول ثروت های مسلمانان محسوب می شود لذا اصراربرمسئله فلسطین به این دلیل است که با زورگویی های رژیم صهیونیستی مخالفت کرده و به یاری مظلومان فلسطینی برویم.

این روحانی لبنانی با تاکید بر لزوم اهتمام ویژه امت اسلامی به جایگاه ویژه فلسطین گفت: فلسطین جایگاه مقدس بسیاری برای مسلمانان است؛ اگر امتی به مقدسات خود احترام نگذارد، قابل احترام نیست لذا باید این مسئله را مورد اهتمام قرار دهیم.

 وی افزود: بعضی ها با فرافکنی تلاش دارند، مسئله فلسطین را ازاولویت جهان اسلام خارج سازند آن ها می خواهند با فراکنی به مسائل و بحران های داخلی مسئله فلسطین را به فراموشی بسپارند.

سید علی فضل الله گفت: ما نمی توانیم صدای کسی را که از ما کمک بخواهد نشنویم و به وی بی اعتنایی کنیم چون  آموزه های دینی ما با هرگونه ظلم مخالف است و اسلام به ما آموخته که ظلم را نپذیریم.

رئیس موسسات علامه فضل الله (ره) درپایان رسالت امروز دنیای اسلام درتبیین آرمان های ملت مظلوم فلسطین را سنگین برشمرد و اظهارداشت: ما باید اتحاد و وحدت را در ریشه های امت اسلامی نهادینه کرده و در جهان اسلام عمق ببخشیم، بنابراین بایستی در کنار مقاومت فلسطین بوده و به مقاومت که عزت را برای مسلمانان به ارمغان آورده کمک و بر قدرت آن بیفزاییم. 313/34

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha