سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
اسماعیل هنیه و زیاد النخاله فلسطین

حوزه/ اسماعیل هنیه و زیاد النخاله بر ضرورت استمرار اقدامات برای بازگرداندن وحدت ملت فلسطین تا رسیدن به یک راهبرد ملّی در جهت تحقق اهداف تأکید کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، در دیدار اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس با زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، دو طرف بر ضرورت استمرار در اقدامات برای بازگرداندن وحدت ملت و آشتی ملّی تا رسیدن به یک راهبرد ملّی در جهت تحقق اهداف بر پایه مقاومت فراگیر تأکید کردند و افزودند: گزینه ملّی ضامن تحقق اهداف ملت و منافع عالی آن است.

هنیه و النخاله در این دیدار تحولات مربوط به پرونده بازگشت وحدت ملت فلسطین و پایان جدایی و چند دستگی بر اساس اجرای انتخابات در سطوح سه گانه مجلس قانونگذاری، ریاست و مجلس ملّی و نتایج این تحولات را مورد بحث و بررسی قرار دادند و به راه های تحکیم و تقویت جبهه ملّی در مقابله با چالش های خطرناکی که برای حذف مسئله فلسطین و الحاق اراضی به رژیم اسرائیل تلاش می کند، اشاره کردند.

رئیس دفتر سیاسی حماس و دبیرکل جنبش جهاد اسلامی همچین تحولات منطقه ای و بین المللی و بازتاب های آن بر اوضاع فلسطین و آینده  اوضاع سیاسی، میدانی و نیاز های مرحله پیش رو و راه های تعامل با آن را مورد بررسی قرار دادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha