یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
جنبش جهاد اسلامی فلسطین

حوزه/ جنبش جهاد اسلامی فلسطین شهادت ۱۳ شهید از جمله سه تن از رهبران ارشد گردان های القدس را تسلیت گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جنبش جهاد اسلامی فلسطین امروز سه شنبه شهادت ۱۳ شهید از جمله سه تن از رهبران ارشد گردان های القدس را در پی تجاوز صهیونیست‌ها که ساختمان های مسکونی در قلب محله های شهر غزه و رفح را هدف قرار داد، تسلیت گفت.

این شهدا شهید جهاد شاکر الغنام - دبیر شورای نظامی در گردان های القدس، شهید طارق محمد عزالدین از رهبران جنبش جهاد اسلامی در فلسطین و شهید خلیل صلاح البهتینی عضو شورای نظامی و فرمانده منطقه شمال گردان های القدس است.

متن بیانیه جنبش جهاد اسلامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

(أذن للذین یقاتلون بأنهم ظلموا وإن الله علی نصرهم لقدیر)

در شرایط جنگی که اشغالگران صهیونیستی علیه مردم ما در همه مکان‌ها آغاز کرده، دشمن مرتکب قتل عام خائنانه و شنیع شد و ساختمان‌های مسکونی را در قلب محله‌های شلوغ در شهرهای غزه و رفح هدف قرار داد. در این تجاوزات و کشتار تروریستی، ۱۳ شهروند از جمله سه تن از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین به شهادت رسیدند و فرماندهان شاخه نظامی آن سرایا القدس به همراه تعدادی زن و کودک و تعدادی از شهروندان به شهادت رسیدند و یا مجروح شدند.

ما دشمن صهیونیستی را مسئول کامل این قتل عام تروریستی خائنانه و شنیع می دانیم که تمام مرزها را درنوردید و نقض جدی آتش بس بود.

پاسخ فلسطین به این کشتار شنیع و تجاوزکارانه به تعویق نخواهد افتاد و گردان های قدس و مقاومت هرگز در برابر این خون پاک کوتاهی نخواهد کرد.

دشمن در پس این جنایت فجیع به اهداف و خواسته های خود نمی رسد، زیرا مقاومت صفوف متحد و مواضعش محکم است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha