دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله العظمی بشیر نجفی

حوزه/ حضرت آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف حادثه تروریستی کرمان را محکوم کردند و گفتند: این تجاوزات در پرتو کشتار های مردم عزیز فلسطین صورت می گیرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف در بیانیه ای حادثه تروریستی کرمان را محکوم کردند و گفتند: این تجاوزات در پرتو کشتار های مردم عزیز فلسطین و نقض کلیه قوانین بین المللی صورت می گیرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

قال الله سبحانه: (الَّذِینَ إِذا أَصابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قالُوا إِنَّا لِلَّـهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ).

صَدَقَ اللّهُ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ.

در روزهایی که در سالگرد جنایت شنیع ترور فرماندهان شهید، سردار حاج قاسم سلیمانی و حاج ابومهدی المهندس و یارانشان هستیم، با کمال تاسف و اندوه خبر فاجعه‌ای را که امروز در کرمان در جوار آرامگاه شهید مجاهد حاج قاسم سلیمانی رخ داد و بیش از صد شهید و حدود دویست مجروح برجای گذاشت، دریافت کردیم و مؤمنانی را که برای عرض تسلیت به مناسبت سالگرد شهادت او آمده بودند، هدف قرار داد.

ما ضمن محکومیت این جنایت فجیع، این ضایعه را به حضرت ولی الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، خانواده معظم شهدا و همه مؤمنین تسلیت می گوییم و از خداوند متعال خواستاریم که شهدای ما را مورد رحمت و رضوان خود قرار دهد و به خانواده های آنان صبر عنایت فرماید و به مجروحان شفای عاجل عطا بفرماید.

این تجاوزات در پرتو کشتار های مردم عزیز فلسطین و نقض کلیه قوانین بین المللی از جمله کشتار کودکان و زنان و تخریب منازل غیرنظامیان توسط اشغالگران صهیونیست صورت می گیرد.

همانطور که از خداوند متعال استدعا می‌کنیم که این بلا را از سر این امّت بردارد و نقشه دشمن را به خود آن ها برگرداند، از مؤمنان می‌خواهیم تا با هر آنچه که در توان دارند برای حمایت از مردم فلسطین به کار گیرند.

در پایان از خداوند متعال خواستاریم که مظلومان را مشمول رحمت واسعه خود قرار دهد و به خانواده های آنان صبر و اجر و آرامش عنایت فرماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha