شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
بسیج اساتید و نخبگان حوزه علمیه قم

حوزه/ مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم جنایات داعش در افغانستان را محکوم کرد و آن را نشان از دشمنی آمریکا با بشریت دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه  مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای، جنایات داعش در افغانستان را محکوم کرد و آن را نشان از دشمنی آمریکا با بشریت دانست.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله القاصم الجبارین و المشرکین
بایّ ذنب قتلت
حمله‌های زنجیره‌ای و خشونت‌آمیز و ددمنشانه‌ی گروه تکفیری داعش و دست‌نشانده آمریکا به نمازهای جمعه و به شهادت رساندن ده‌ها مرد، زن و کودک بی‌گناه در مساجد سیدآباد قندوز (جمعه ۱۶/۷/۱۴۰۰) و فاطمیّه قندهار (جمعه ۲۳/۷/۱۴۰۰)، روزبه‌روز بر آگاهی ملت مسلمان افغانستان و جهان اسلام افزوده و عزم ملت‌ها را بر خروج سریع‌تر این عناصر پلید و فتنه‌گر از منطقه بیشتر می‌نماید.

فتنه‌ی کشتار مردم معترض به دستگاه قضایی در بیروت و حمایت‌های بی‌شائبه از مزدوران تکفیری و اغتشاش در کشورهای آسیایی، دشمنی آمریکا با بشریت و آرامش جهانی را نشان می‌دهد.

مسلمان‌ها باید بدانند دسترسی به اهداف عالیه اسلامی، تنها در پرتو اتحاد، برادری و تمسّک به آیه‌ی شریفه « وَاعْتَصِمُوا بِحَبْلِ اللَّهِ جَمِیعًا وَلَا تَفَرَّقُوا » و همچنین با صبر انقلابی و مجاهده با منافع آمریکا در هر جای منطقه و جهان و تبیین نقض‌های حقوق بشری آمریکایِ مستکبرِ ظالم، محقق می‌گردد.

در پایان ضمن اظهار همدردی با خانواده‌های معزز شهدا، از خدای متعال ترفیع مقام شهدا و برای مصدومان بهبودی و سلامتی کامل مسألت کرده و از مسئولین فعلی افغانستان، شناسایی و اشد مجازات برای عاملین این جنایت تروریستی و ضد بشری را خواستاریم.

☑️ مرکز بسیج اساتید، مدیران و نخبگان حوزه علمیه قم

۱۴۰۰/۰۷/۲۴

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha