یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
راهپیمایی روز جهانی قدس

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران گلستان گفت: مبارزه با رژیم اشغالگر تا آزادی قدس شریف، آرمان انقلاب اسلامی مردم ایران خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گرگان، در آستانه فرارسیدن روز جهانی قدس، خانم حسینی واعظ مدیر حوزه علمیه خواهران گلستان، با صدور بیانیه‌ای به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس، جنایات جدید رژیم صهیونیستی را محکوم کرده و همگان را به حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

در متن این پیام آماده است:

روز قدس که با اندیشه والای حضرت امام خمینی(رضوان‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) در سال ۱۳۵۸ نامگذاری شد، در حقیقت حاوی پیام مقتدرانه مقاومت، ایثار، مبارزه، آزادی‌خواهی از یوغ سلطه‌طلبان و استکبارستیزی در مقابل ظلم‌ و ظالم بود. ‌

صهیونیست‌ها این غده سرطانی و پایگاه تروریسم، همواره با حمایت دولت‌های استعمارگر و سکوت سازمان‌های به اصطلاح حقوق بشری، مردم مظلوم فلسطین را با کشتار و جنایت و اشغال سرزمین‌شان با تشکیل دولت جعلی، از سرزمین مادری خود بیرون رانده‌اند.

امروز نیز اوضاع شهر قدس شریف و مقدسات اسلامی به‌دلیل تشدید تجاوزات و تجاوزگری آشکار اسرائیل از طریق یورش نیروهای اشغالگر اسرائیلی و شهرک نشینان تندرو به مسجد الاقصی و حمله وحشیانه به نمازگزاران در صحن این مسجد شریف و زخمی و بازداشت کردن صدها نفر، وخیم است که این حملات و تجاوزگری نقض آشکار حرمت اماکن مقدس و آزادی عبادت و کنوانسیون‌های ژنو و قطعنامه‌های ذیربط سازمان ملل است.

راهپیمایی جهانی روز قدس موجب دلگرمی مردم مظلوم فلسطین و تمام مظلومان جهان می‌شود و خشم و عصبانیت اشغالگران صهیونیست و حامیان آنها را رقم می‌زند و به فضل الهی و به تعبیر رهبر حکیم انقلاب این حرکت عظیم در دنیای اسلام روز به روز جا افتاده‌تر شده است و گسترش بیشتری پیدا کرده است.

حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس نوعی رویارویی مردم ستمدیده فلسطین و مردم منطقه در دفاع از بیت المقدس و مسجد الاقصی است و وقوع حوادث در فلسطین، لبنان، سوریه، عراق، یمن و افغانستان نشان می‌دهد که جبهه مقاومت با وجود حجم سنگین فشارها، همچنان با قدرت و تأثیر گذار پیش می‌رود.

مدیریت حوزه علمیه خواهران با نثار سلام و درود بر روح پر فتوح بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(رضوان‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) و شهدای جبهه مقاومت به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، با رهبر حکیم جمهوری اسلامی ایران حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) تجدید پیمان کرده و تأکید می‌کند که مبارزه با رژیم اشغالگر تا آزادی قدس شریف، آرمان انقلاب اسلامی مردم ایران خواهد بود

امید است مسئولان و مردم روزه‌دار ایران اسلامی به ویژه مسئولان حوزوی و طلاب عزیز استان گلستان، همچون سال‌های گذشته با حضور باشکوه و دلسوزانه خود یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های دینداری را معنا بخشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha