یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
روز جهانی قدس

حوزه/ امام جمعه و فرماندار شهرستان ماکو از عموم مردم و اقشار مختلف سیاسی و اجتماعی برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از آذربایجان‌ غربی، امام جمعه و فرماندار شهرستان ماکو از عموم مردم و اقشار مختلف سیاسی و اجتماعی برای حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم انقلابی، شریف و آگاه شهرستان ماکو

روز قدس روز حمایت از مردم ستم دیده فلسطین و روز فریاد آزادی قدس شریف از چنگال رژیم غاصب صهیونیستی است.

از عموم مردم شریف شهرستان ماکو، اقوام، شخصیتها و گروههای مختلف سیاسی و اجتماعی دعوت میکنیم تا امسال نیز در این روز سرنوشت ساز، بیدارگر و ظلم ستیز T پرشور و باشکوهتر از همیشه مشارکت نموده، صفحه زرین دیگری در تاریخ پرافتخار استکبار ستیزی، حمایت از مظلوم، وحدت و یکپارچگی ملی را در برابر چشم جهانیان به نمایش بگذارند.

بیشک تنها راه مقابله با استمرار گستاخیها و اقدامات تحریک آمیز رژیم صهیونیستی، حضور آگاهانه و لبیک دوباره به تدبیر خردمندانه امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری است و شایسته است مردم عزیز شهرستان ماکو نشان دهند در دفاع از آرمان‌های بر حق ملت مظلوم فلسطین همچنان مصمم هستند و به یاری خدا پیروزی نهایی از آن مظلومان و حق طلبان خواهد بود که وعده الهی نزدیک است. ان‌شاءالله

محمد هاشمی امام جمعه شهرستان ماکو

نادر کاظمی فرماندار شهرستان ماکو

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha