جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
روز قدس

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان و مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان در پیام‌های جداگانه همگان به‌ویژه مردم خونگرم و حماسه ساز دیار خلیج فارس را به حضوری گسترده و دشمن شکن در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان و حجت‌الاسلام والمسلمین نادر حقیقی مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان در پیامی‌های جداگانه به حضور گسترده همه اقشار مختلف مردم از سراسر کشور و به‌ویژه مردم دیار هرمزگان را در راهپیمایی روز جهانی قدس تأکید کردند.

متن پیام ها بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

راهپیمایی روز جهانی قدس یک مانور اقتدار است، بسیاری از حکام کشورهای اسلامی و عوامل نظام استکباری جهانی در تلاش هستند که گرامیداشت روز جهانی قدس را کمرنگ کنند.

روز جهانی قدس متعلق به تمامی مسلمین جهان است و هر کشوری که با آرمان فلسطین ارتباط پیدا می‌کند در این روز مقدس نقش‌آفرینی می‌کند و جمهوری اسلامی نیز پرچمدار تقویت روز جهانی قدس در جهان اسلام است و اگر روزی این مهم در کشورمان کمرنگ شود، تاثیر منفی خود را در معادلات جهانی خواهد گذاشت.

بی‌شک تنها راه مقابله با استمرار گستاخی‌ها و اقدامات تحریک آمیز رژیم صهیونیستی، حضور آگاهانه و لبیک دوباره به تدبیر خردمندانه امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری است و شایسته است ملت بزرگ ایران خاصه هرمزگان نشان دهند در دفاع از آرمان‌های بر حق ملت مظلوم فلسطین همچنان مصمم هستند و به یاری خدا پیروزی نهایی از آن مظلومان و حق طلبان خواهد بود که وعده الهی نزدیک است.

پیام مدیر حوزه علمیه هرمزگان

بسم الله الرحمن الرحیم

«روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است، روز حکومت اسلامی است. روزی است که باید جمهوری اسلامی در سراسر کشورها بیرق آن برافراشته شود، روزی است که باید به ابرقدرت‌ها فهماند که دیگر آن‌ها نمی‌توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند.» حضرت امام خمینی(ره)

روز قدس، به عنوان محور وحدت مسلمانان جهان قرار گیرد تا با اجتماع خود در دفاع از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف، دست صهیونیسم و ایادی کفر از مملکت اسلامی کوتاه شود.

امسال نسبت به سال‌های گذشته با وجود تحرکات مذبوحانه رژیم منحوس و موقت صهیونیستی در هتک حرمت به مسجد الاقصی، این خود نشانه استیصال و ضعف این رژیم است که با فهم درست از وقایع پیشرو رو و وحدت مسلمانان جهان به سقوط با گسترش فرهنگ مقاومت و ایستادگی که خط مشی آن از انقلاب اسلامی ایران سرچشمه گرفته و اکنون شاهد شکوفایی و امید در بین مسلمانان جهان شده است و با بیداری در بین مسلمانان شاهد اضمحلال تفکر ظلم و ستم خواهیم بود.

برای تقویت مقاومت و حمایت قاطع خود از جهاد مجاهدان و مبارزان فلسطینی تا آزادی قدس شریف با صدای رسا در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و با شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا به یاری خدا دست استکبار را از دامن مسلمانان کوتاه کنیم.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha