چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت‌الاسلام صالحی

حوزه / حجت‌الاسلام صالحی گفت:آرمان تحقق تمدن اسلامی در گرو خارج شدن پیکره جهان اسلام از یوغ صهیونیست است و قطعا از گذرگاه فتح قدس خواهد گذشت.  

حجت‌الاسلام شعیب صالحی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان هرمزگان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، اظهار داشت : آرمان تحقق تمدن اسلامی در گرو خارج شدن پیکره جهان اسلام از یوغ صهیونیست است و قطعا از گذرگاه فتح قدس خواهد گذشت.

وی افزود: باور این اعتقاد که تشکیل نظام مهدوی برخاسته از یک مطالبه عمومی خواهد بود و همه آیین های الهی و مذاهب اسلامی در این فرآیند دخیل هستند مهم ترین محور کار تشکیلاتی در جبهه حق علیه باطل است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان هرمزگان ادامه داد: طوفان الاقصی یک نقطه عطف تاریخی و فصل نوین در مقاومت فلسطین بلکه مقاومت جهان اسلام و حتی دنیا است، زیرا مختصات و مولفه‌هایی دارد که آن‌ را از دیگر عملیات های مشابه متمایز می‌کند.

حجت‌الاسلام صالحی خاطرنشان کرد: مقاومت فلسطین دست به عملیاتی بی‌نظیر زد که آثار مبارک آن ماندگار شده و به زوال سریعتر رژیم غاصب منتهی خواهد شد.

وی اظهار کرد: کشتار بی رحمانه مردم مظلوم غزه توسط رژیم صهیونیستی قلب هر انسان دارای وجدانی را به درد آورده است و همه آحاد مسلمان عالم خصوصا علمای اسلام در قبال این نسل کشی باید به میدان آیند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha