پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام معبودی

 حوزه / مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: روزی صهیونیست‌ها مسلمانان را تهدید می‌کردند و شعار از نیل تا فرات سر می‌دادند اما امروز به دور خود دیوار کشیده‌اند در حالی که محکوم‌ به شکست هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام علی معبودی صبح امروز در جمع پرسنل سپاه استان قزوین که در حسینیه ثارالله برگزارشد، از حضور ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر نمود و اظهار داشت: دولت و ملت ایران به عنوان یک کشور مستقل همواره در کنار مظلوم بوده‌اند و در راهپیمایی روز قدس نشان دادند که حمایت خود از ملت‌های مظلوم به ویژه مردم فلسطین را برای همیشه خواهند داشت.

وی ادامه داد: امروز جوانان جبهه مقاومت به نمایندگی از کل مسلمانان جهان اسلام، در حال مبارزه هستند و حمایت از انتفاضه آنها، یک تکلیف و ماموریت انقلابی است.

حجت الاسلام معبودی اظهار کرد: مقاومت امروز به مرحله‌ای رسیده است که هیمنه پوشالی گنبد آهنین را درهم شکست و ما می‌بینیم که موشک‌های جبهه مقاومت ضعف و ناکارآمدی این گنبد را آشکارتر ساخته است.

وی، جهاد، مبارزه و مقاومت را تنها راه آزادی ملت فلسطین دانست و عنوان کرد: وحدت و یکپارچگی صفوف مسلمانان و حمایت از جهاد، مبارزه و مقاومت، پیروزی را محقق خواهد کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین به شهادت روزانه جوانان، زنان و کودکان فلسطینی از سوی این رژیم غاصب اشاره کرد و گفت: قطعا این جنایات بی‌پاسخ نخواهد ماند و پایه‌های لرزان این رژیم با خون جوانان فلسطینی، سست‌تر شده است.

حجت الاسلام معبودی عنوان کرد: روزی صهیونیست‌ها مسلمانان را تهدید می‌کردند و شعار از نیل تا فرات سر می‌دادند اما امروز به دور خود دیوار کشیده‌اند در حالی که محکوم‌ به شکست هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: رژیم جعلی اسرائیل با شرارت به دنبال ایجاد ناامنی در منطقه است تا از این طریق توجه کشورها را از جنایات خود در غزه و کرانه باختری به سمت مسائل دیگر سوق دهد اما لازم است بدانند که در سال‌های پایانی عمر خود به سر می‌برند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha