شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
تصاویر / خروش مردم روزه دار همدان در اولین روز قدس قرن

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان در پیام مشترکی از حضور با شکوه و حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس،  قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان در پیام مشترکی از حضور با شکوه و حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس، قدردانی کردند.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درود و رحمت خدا بر شما مردم ولایتمدار و خداجو که در ٱخرین جمعه ماه مبارک رمضان همچون سال‌های گذشته صحنه‌هایی زیبا و پرمعنا از بصیرت و وفاداری خود در پایبندی به آرمان‌های امام راحل عظیم الشان، شهدای گرانقدر و حمایت از قدس شریف را به منصه ظهور رساندید.

امروز چشمان حیرت زده دشمنان سفاک و قسم خورده امت اسلامی با بهت و نگرانی شاهد حضور شما مردمی بود که علیرغم سختی‌ها و فشارهای کینه توزانه آنان، پرصلابت و پرشکوه بر حمایت از ملت‌های مظلوم جهان بویژه مردم ستمدیده فلسطین تاکید و اعلام کردید که جریان مقاومت را تنها نخواهید گذاشت و با حمایت های خود چون سدی محکم در برابر خوی ددمنشانه رژیم صهیونسیتی خواهید ایستاد.

اینجانبان با قدردانی از حضور حماسی شما مردم روزه دار، مومن و سرافراز استان همدان در راهپیمایی بزرگ روز قدس، همصدا با امت اسلامی، از درگاه خداوند سلامت و سعادت شما و پیروزی نهایی امت مسلمان بر کفر و استکبار جهانی را تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و زعامت مقام معظم رهبری مسئلت داریم.

حبیب الله شعبانی موثقی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان

علیرضا قاسمی فرزاد
استاندار همدان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha