جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
راهپیمایی

 حوزه / ائمه جمعه شهرهای محمدیه و بویین زهرا از حضور با بصیرت وآگاهانه ملت ایران به ویژه مردم متدین شهر محمدیه و بویین زهرا در راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین تقدیر نمودند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی صبح امروز در دیدار با مسئولین ادارات شهرستان بویین زهرا گفت: در طول تاریخ اسلام همیشه از فتنه، شورش جاسوسی، ترور، تفرقه افکنی و دو قطبی کردن جامعه تا تحریم، لیست سیاه و دشمنی یهود علیه مسلمانان وجود داشته و ادامه خواهد داشت

وی خاطرنشان کرد: امروز مردم فلسطین اگرچه از کمترین حقوق انسانی و اختیار تعیین سرنوشت خود محرومند، ولی در مقاومت علیه صهیونیستها هدفی مشترک دارند.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا تصریح کرد: روحیه مقاومت امثال شهید سلیمانی ها ماشین جنگی و قدرت دفاعی گنبد آهنین را به خانه سست عنکبوتی تبدیل کرده است.

وی ادامه داد: سران برخی کشورهای اسلامی با توسل بر اسلام آمریکائی و خیانت به فلسطین، حاکمیت نامشروع رژیم صهیونیستی را مشروعیت می بخشند. آنان بدانند عمل جنایتکارانه آنها، معامله با خون بهای زنان و کودکان مظلوم فلسطین است که حلقوم آن هارا خواهد فشرد.

امام جمعه بویین زهرا از حضور مردم ایران در راهپیمایی روز قدس تقدیر و بیان کرد: حضور ملت ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان داد که مسئله فلسطین و قدس شریف اولویت اصلی ملت ایران بوده و هیچ گاه فراموش نخواهد شد

حال معنوی ایجاد شده در ماه مبارک رمضان را حفظ کنیم

حجت الاسلام بهاءالدین آقا حسینی هم صبح امروز در دیدار با مسئولین ادارات شهرمحمدیه و مهرگان قزوین گفت: طبق آیات قرآن کریم، فلسفه یک ماه روزه‌داری در ماه رمضان، تقوا و خودسازی، تغییر و تحول در اخلاقیات است و این حال معنوی ایجاد شده در ماه مبارک رمضان را باید در تمام سال حفظ نماییم

امام جمعه شهر محمدیه و مهرگان قزوین ضمن تقدیر از حضور بی نظیر مردم ایران در مراسم راهپیمایی روز قدس بیان کرد: امروز رژیم غاصب، در ننگین‌ترین و پست‌ترین اوضاع خود به سر می‌برد و ان‌شاءالله خیلی زود از هم خواهد پاشید و فلسطین قهرمان با مردم شجاع، روحیه ایثار و تفکر مقاومت آزاد گشته و طعم شیرین ایستادگی در برابر ستمگران را خواهد چشید.

وی ادامه داد: ملت ایران ثابت کردند که مردم مظلوم و مسلمانان آزاده در جهان اسلام را فراموش نمی‌کنند و با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان دادید که مذاکره و سازش مشکلی را حل نمی‌کند، این تفکر ایثار و مقاومت است که پیروزی و عزت می‌آفریند.

امام جمعه شهر محمدیه و مهرگان قزوین همچنین به فرا رسیدن روز جهانی کار و کارگر و تبریک این روز به جامعه تلاشگر کارگران، عنوان کرد: ارزش کارگر آنجا مشخص شد که وجود نازنین پیامبر اکرم(ص)، بر دستان کارگر بوسه زدند.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha