دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
روز قدس

حوزه/ شوراهای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلابی استان لرستان در بیانیه ای از مردم استان برای حضور باشکوه در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، شوراهای وحدت و ائتلاف نیروهای انقلابی استان لرستان همزمان با روز جهانی قدس در بیانیه ای از مردم استان برای حضور باشکوه در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

متن بیانیه به این شرح است:

پیامبر گرامی اسلام (ص):

« مَنْ أَصْبَحَ لَا یَهْتَمُّ بِأُمُورِ الْمُسْلِمِینَ فَلَیْسَ مِنْهُمْ وَ مَنْ سَمِعَ رَجُلًا یُنَادِی یَا لَلْمُسْلِمِینَ فَلَمْ یُجِبْهُ فَلَیْسَ بِمُسْلِم‏»،

(کسی که صبح کند و اهمیتی به کارهای مسلمانان ندهد او از آنان نیست و کسی که صدای مردی را بشنود که فریاد کمک خواهی از مسلمانان را سر دهد و پاسخش را ندهد مسلمان نیست.)

رژیم صهیونیستی و غاصب اسرائیل، رژیمی جعلی، بی ریشه، اشغالگر و غده‌ای سرطانی است که با توطئه و همکاری پیر استعمار انگلیس و حاکمان خونریز آمریکا، تاسیس و در قلب سرزمین های اسلامی و اولین قبله گاه مسلمین کاشته شد تا بدینوسیله اسلام و مسلمانان را مورد هجمه و نابودی قرار دهند، لذا از بدو تأسیس این رژیم شرور تاکنون، هیچگاه منطقه روی آرامش به خود ندیده است.

امام خمینی (ره) با درایت و دور اندیشی، آخرین جمعه ماه رمضان هر سال را روز قدس و روز اتحاد و همبستگی مسلمانان و آزادگان جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین نام گذاری کردند، بنابر این معظم له روز قدس را روز اسلام و روز پیامبر اکرم(ص)، روز وحدت مسلمانان جهان بر علیه زور گویان و روز ایستادگی در برابر مستکبران و جهان خواران نامیدند.

حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) نیز همواره مسئله فلسطین را مهمترین مسئله جهان اسلام دانسته و در دفاع همه جانبه از مبارزان فلسطینی تاکید فراوان دارند.

به یاری خداوند و به لطف بیداری و همبستگی جهان اسلام و ایستادگی جبهه مقاومت و بخصوص مبارزات بی امان مردم فلسطین، امروزه شاهد هستیم که رژیم غاصب و صهیونیستی اسرائیل در سراشیبی سقوط قرار گرفته و حامیان آمریکایی و انگلیسی او هم گرفتار مشکلات داخلی خود هستند.

لذا ما اعضای شورای وحدت و شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان لرستان با گرامی داشت شبهای قدر و تسلیت شهادت اولین مظلوم عالم اسلام حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام،‌ به همراه مردم آگاه و استکبار ستیز لرستان با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس،بار دیگر حمایت قاطع خود را از جهاد مجاهدان و مبارزان فلسطینی تا آزادی قدس شریف و سرزمینهای اشغالی و نابودی رژیم منحوس صهیونیستی اعلام و با صدای بلند و رسا فریاد خواهیم زد :مرگ بر اسرائیل ،مرگ بر امریکا و مرگ بر انگلیس

والسلام علی عبادالله الصالحین

شورای وحدت و شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان لرستان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha