یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
فلسطین

حوزه/ نیروهای انقلابی بحرینی از مردم بحرین خواستند تا در فعالیت‌های "روز جهانی قدس" در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان شرکت کنند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، نیروهای انقلابی بحرینی از مردم بحرین خواستند تا «با پایبندی به آرمان محوری ملت فلسطین» در فعالیت‌های «روز جهانی قدس» در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان شرکت کنند.

نیروهای انقلابی متشکل از «الوفاق»، « احرار البحرین »، «الوفا»، «عمل اسلامی»، «ائتلاف ۱۴ فوریه» و «حق» در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند که حملات وحشیانه و مکرر رژیم صهیونیستی به قداست مسجد الاقصی و حمله به نمازگزاران و معتکفان در میان مردم فلسطین، تروریسم سازمان یافته ای تلقی می شوند که مردم و مقدسات را با پوشش بین المللی هدف قرار می دهد و حرمت ماه عبادت و مغفرت را نادیده می گیرد.

این بیانیه اشاره کرد: رژیم جنایتکار صهیونیستی در این ماه مبارک بر حملات خود پافشاری کرد و علاوه بر هدف قرار دادن نمازگزاران در مسجدالاقصی، عمدا و آشکارا سه کشور عربی از جمله سوریه. لبنان و فلسطین اشغالی را با استفاده از موشک و تسلیحات سنگین مورد حمله قرار داد.

این بیانیه تاکید کرد: این رژیم اشغال ناگزیر پایان خواهد یافت و مردم آزاده ما چاره ای جز مقاومت در برابر آن، بازدارندگی و مقابله با آن با تمام ابزارها و مکانیسم های ممکن و مقابله با همه ابزارهای عادی سازی اعراب و توطئه با آن ندارند."

نیروهای انقلابی از ملت های امت عربی و اسلامی خواستند تا مواضع خود را در رد تداوم شهرک سازی و سیاست های نژادپرستانه آن اعلام کنند و همچنین از مردم بحرین خواستند تا با پایبندی به مسئله محوری ملت فلسطین در فعالیت های بزرگداشت روز جهانی قدس در آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان شرکت کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha