جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
 آماده برگزاری روز جهانی قدس توسط  نیروهای انقلابی بحرین

حوزه/ نیروهای انقلابی بحرین باصدور بیانیه ای مشترک ضمن اعلام شعار خود برای برگزاری روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، آمادگی خود را برای مشارکت گسترده در این مراسم اعلام کردند و از تمام مردم نیز خواستند در این روز به خیابان ها بیایند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، نیروهای انقلابی بحرین باصدور بیانیه ای مشترک ضمن اعلام شعار خود برای برگزاری روز جهانی قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، آمادگی خود را برای مشارکت گسترده در این مراسم اعلام کردند و از تمام مردم نیز خواستند در این روز به خیابان ها بیایند.

نیروهای انقلابی بحرین همچنین اعلام کردند شعار امسال ما در راهپیمایی روز جهانی قدس، "آزادگان به سوی تو می آیند ای قدس" است و تاکید کردند نظام تکفیری و تروریست عربستان به نوک پیکان صهیونیست ها تبدیل شده است.

نیروهای انقلابی بحرین در ادامه از موضع ثابت ملت مقاوم بحرین در بزرگداشت روز جهانی قدس با وجود تمام مشکلات امنیتی و کشتارمردم توسط رژیم آل خلیفه تجلیل کردند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: اوضاع منطقه به خاطر میزان توطئه ها و همراهی نظام تروریست عربستان و رژیم صهیونیستی به سمت و سوی نامعلومی پیش می رود و در مقابل، محور مقاومت همچنان با قاطعیت در برابر تمام توطئه های شیطانی دشمنان ایستاده است.

این بیانیه توسط ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه، جریان الوفاء الاسلامی، جریان العمل الاسلامی، جنبش حق، جنبش احرار البحرین و جنبش خلاص امضا شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha