جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سازمان دموکراسی و حقوق بشر سلام

حوزه/ سازمان دموکراسی و حقوق بشر "سلام" به به راه انداختن یک پویش جهانی خواستار مشارکت گسترده رسانه ها برای رسوا کردن جنایت های آل خلیفه نسبت به مردم بحرین از سال ۲۰۱۱ تا کنون شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، سازمان دموکراسی و حقوق بشر "سلام" به به راه انداختن یک پویش جهانی خواستار مشارکت گسترده رسانه ها برای رسوا کردن جنایت های آل خلیفه نسبت به مردم بحرین از سال 2011 تا کنون شد.

سازمان سلام گفت: این پویش به مدت سه روز از امروز شنبه برقرار است و مشارکت در این پویش با هشتگ #bahrain و خطاب به کمیساریای حقوق بشر سازمان ملل در سایت تویتر با آدرس @UNHumanrights انجام می شود.

این پویش رسانه ای در حالی انجام می شود که قرار بوده در دو روز آینده گروهی به نمایندگی از کمیساریای حقوق بشر سازمان ملل از بحرین بازدید کنند که نظام بحرین این بازدید را به تاریخ نامعلومی موکول کرده است.

برخی ناظران درباره علت به تاخیر افتادن این بازدید گفته اند به احتمال زیاد این تاخیر به خاطر مفاد گزارش زید بن رعد الحسین کمیساریای عالی حقوق بشر درباره محاصره و تحریم قطر و همچنین گزارش پنج کارشناس مستقل سازمان ملل درباره اوضاع بحرین و نابسامان دانستن آن صورت گرفته است.

زید بن رعد الحسین روز گذشته در مورد تاثیرگذاری تصمیمات عربستان و امارات و مصر و بحرین بر زندگی و حقوق تعداد زیادی از انسانها ابراز نگرانی کرد و افزود: زندانی کردن کسانی که با قطر رابطه داشته باشند، اقدامی آشکار در نقض حق آزادی عمومی و آزادی بیان به شمار می رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha