پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
بحرین

حوزه/ ائتلاف جوانان انقلابی ۱۴ فوریه بحرین طی بیانیه ای "انتفاضه جدید رمضانی" را به ملت فلسطین تبریک و بر همبستگی با ملت فلسطین تا آزادی کامل آن از دست اشغالگران تاکید کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون جوانان فلسطینی با تظاهرات های  خود جوش  با اشغالگران صهیونیستی مبارزه می کنند، به طوری که بسیاری از منابع رسانه ای با شدت گرفتن تظاهرات و درگیری ها بین جوانان بی دفاع فلسطینی و اشغالگران قدس از عبارت انتفاضه جدید صحبت به میان آورده اند.

شبکه خبری "قدس" اعلام کرد که از آغاز انتفاضه و خیزش مردمی فلسطینیان در شهر قدس از ابتدای ماه مبارک رمضان، بیش از ۷۵۰ فلسطینی در درگیری با اشغالگران اسرائیلی زخمی شده و ۱۰۰ نفر هم بازداشت شده‌اند.

تبریک جوانان بحرینی به فلسطینی‌ها برای "انتفاضه جدید رمضانی"

در همین راستا بسیاری از ملت های آزاده جهان اسلام، همبستگی خود را با ملت بزرگ فلسطین اعلام کردند. ملت بحرین که خود در اشغال اشغالگران آل خلیفه به سر می برند، بر همبستگی و حمایت خود با ملت فلسطین تاکید کردند.

در این بیانیه آمده است: انتفاضه مقدس رمضانی علیه یهودی سازی قدس توسط صهیونیست ها و همدستان عرب آنها احساسات و وجدان عربی را بر انگیخت.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

مردم بزرگ فلسطین با شعارهای "ای قدس ، با میلیون ها شهید می آییم" بار دیگر آرمان ملت های عربی و اسلامی را با انتفاضه مردمی و مقدس بیت المقدس که حاوی پیام های سیاسی بسیاری علیه عادی سازی عربی و یهودی سازی صهیونیستی قدس و فلسطین است، از طریق صحنه های قهرمانانه مستند که جهانیان شاهد آن هستند؛ زنده کردند، وثابت کردند که صاحبان این سرزمین آن را رها نکرده و حتی یک روز هم دست از یاری سرزمینشان و مقدساتشان نمی کشند.

بدون شک درگیری های قهرمانانه شبهای گذشته بین جوانان بی دفاع بیت المقدس و نیروهای اشغالگر ، پلیس صهیونیست را مجبور به گشودن "باب حطة" یکی از درهای مسجد مبارک الاقصی ، برای ورود هزاران فلسطینی در یکی از شگفت انگیزترین صحنه های حماسی و قهرمانانه، کرد و رژیم صهیونیستی و سازمان ها و نظام های عربی ذلیل و هم دست این رژیم را رسوا کرد.

ما در ائتلاف جوانان انقلابی ۱۴ فوریه و بحرینی های عزتمند با شما اهالی قدس و تمام فلسطین اعلام همبستگی و حمایت می کنیم و به شما این انتفاضه رمضانی را تبریک می گوییم و از خداوند برای مجروحان شفا و برای زندانیان در فلسطین عزیز آزادی می خواهیم و تاکید می کنیم که ما با شما در تمام شرایط ثابت قدم بوده و در کنار شما تا آزادی کامل فلسطین از دست اشغالگران صهیونیست جنایتکار و خواندن نماز در مسجدالاقصی می ایستیم.

شورای سیاسی ائتلاف جوانان انقلابی ۱۴ فوریه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha