دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
بیانیه مدیریت حوزه علمیه کرمانشاه به مناسبت «روز جهانی قدس»

حوزه/ حوزه علمیه کرمانشاه، در پیامی از مردم استان، برای شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس» دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، مدیریت حوزه علمیه استان کرمانشاه در پیامی از مردم برای شرکت در راهپیمایی «روز جهانی قدس» دعوت کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَنِ ٱلرَّحِیمِ

« مُحَمَّدٌ رَسولُ اللَّهِ وَالَّذینَ مَعَهُ أَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم ... لِیَغیظَ بِهِمُ الکُفّارَ وَعَدَ اللَّهُ الَّذینَ آمَنوا وَعَمِلُوا الصّالِحاتِ مِنهُم مَغفِرَةً وَأَجرًا عَظیمًا.» سوره مبارکه الفتح ا آیه ۲۹

قرآن کریم شدید ترین دشمن اسلام و مسلمین را یهود معرفی نموده، تجربه تاریخی ۱۴۰۰ سال بعد از بعثت نبوی(ص) و قبل از آن هم مؤید و مبین این بیان نورانی قرآن است.

در عصر حاضر نیز با طراحی نظام استعمار و استکبار جهانی، نطفه نا مشروع رژیم صهیونیستی، در قلب جهان اسلام گذاشته شد و منظور از آن ایجاد اختلاف در صفوف مسلمین و استمرار روح سلطه بر ملتهای مسلمان و دست اندازی به ذخایر معنوی و مادی آنها بود.

با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل و عظیم الشأن، یکی از اساسی ترین راهبردهای نظام اسلامی، نابودی رژیم صهیونیستی و مبارزه و نابودی این غده سرطانی در منطقه بود.

در این راستا رهبر حکیم و دور اندیش نظام جمهوری اسلامی، ایده روز جهانی مبارزه با اشغالگران صهیونیست را مطرح نمودند که پس از گذشت ۴۴ سال، تبدیل به طوفانی خروشان و بنیان برافکن، برای ریشه کن شدن ارتش کودک کش صهیونیست شده است.

حساسیت روز جهانی قدس امسال، به مراتب مهمتر از سالیان گذشته می باشد، چرا که روز به روز شاهد همگرایی امت اسلام و گروه های مقاومت در صفی واحد، علیه ظلم و زور اشغالگران و از سویی چند پارگی درونی رژیم غاصب اسرائیل می باشیم.

لذا حضور پر خروش امت اسلام، همچنین مردم روزه دار، غیور، انقلابی و با بصیرت استان کرمانشاه، خصوصا طلاب و روحانیت ولایتمدار، در راهپیمایی روز جهانی قدس، می تواند ضربتی کاری و تمام کننده بر پیکر نیمه جان، هتک حرمت کنندگان به قبله اول مسلمین و غاصبان سرزمین فلسطین مظلوم باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha