پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
بیانیه مدیریت حوزه علمیه کرمانشاه به مناسبت «روز جهانی قدس»

حوزه/ مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم بمناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم بمناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس بیانیه ای منتشر کرد.

مشروح این بیانیه به این شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

روز جهانی قدس گرامی باد

روز قدس روز همگرایی و وحدت مسلمانان جهان است. روز قدس روز اسلام است؛ روزی که امام راحل عظیم الشان(ره) در آغازین سال پیروزی انقلاب اسلامی مسئله فلسطین و قدس شریف را به عنوان یک آرمان اسلامی مطرح نمودند و امروز آزادی قدس از چنگال رژیم صهیونیستی و نجات ملت مظلوم فلسطین از ظلم اشغالگران، آرمانی برای تمام مسلمانان جهان می‌باشد که همزمان از اقصی نقاط جهان فریاد آزادی فلسطین و قدس شریف به گوش می رسد.

آنچه امروز در سرزمین‌های اشغالی مشاهده می‌شود گسترش اختلافات داخلی رژیم صهیونیستی و قیام یکپارچه ملت فلسطین در غزه و کرانه باختری می باشد، امری که موجب شده است تا زمان سقوط این رژیم آدم‌کش وکودک کش نزدیک و نزدیکتر شود و نوید پیروزی ملت مظلوم فلسطین طنین‌انداز شود.

ملت انقلابی و شریف ایران اسلامی در روز جهانی قدس یکصدا با مسلمانان سراسر جهان در راهپیمایی تاریخی روز قدس شرکت نموده و بار دیگر حماسه‌ای شکوهمند و برگ زرین دیگری را در کتاب مقاومت اسلامی ثبت خواهد کرد.

مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم با گرامی‌داشت یاد و خاطره بنیانگذار روز جهانی قدس حضرت امام خمینی(ره) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر مقاومت به ویژه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و به تبعیت از مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، مردم انقلابی شهر خون و قیام قم را به حضور پرشکوه و حماسی در راهپیمائی این روز بزرگ که ساعت۱۰صبح از حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) بطرف مصلای قدس برگزار می‌شود، دعوت می‌نماید.

والسلام
مجمع هماهنگی پیروان امام و رهبری استان قم
۲۴ فروردین ۱۴۰۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha