شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام حقیقی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه هرمزگان طی پیامی ضمن تبریک یوم الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، از آحاد مردم خداجوی و مدافعان خلیج همیشه فارس هرمزگان را به حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان متن این پیام حجت الاسلام والمسلمین نادر حقیقی مدیر حوزه علمیه هرمزگان بدین شرح است:

ایام الله دهه فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به رهبر بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی(ره) فصل تازه ای در ایران اسلامی را رقم زد و حکومت اسلام را دوباره احیا کرد.

۲۲ بهمن که یادآور همدلی ملت شریف ایران اسلامی است مالامال از ایثارگری، وحدت، جانفشانی و فداکاری ملتی است که با رمز ایمان به خدا، معنویت و استقلال و آزادی در برابر دشمن ستم شاهی سخت ایستادگی و مقاومت کردند تا به پیروزی که نوید از جانب پروردگار است دست یافتند.

این انقلاب که با خون سرخ شهدا مزین شده و ادامه راه انبیا و اولیاست بر یکایک ما واجب است که ارزش ها و آرمان های و دستاوردهای انقلاب را در برابر دشمنان قسم خورده حفظ و حراست کنیم.

دهه فجر سرآغاز لبیک دوباره ملت با آرمان های انقلاب اسلامی و رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری است، و از همه مردم ایران بویژه مردم خونگرم و همیشه در صحنه و میدان دار هرمزگان و مدافعان خلیج همیشه فارس و طلاب و روحانیون و مبلغین در راهپیمایی بزرگ و جشن انقلاب اسلامی حضور پر شور و با صلابت داشته باشند.

قطعا نمایش حضور غرور انگیز مردم در راهپیمایی روز ۲۲بهمن ناامیدی دشمن را در پی دارد و گامی بلند در تحقق اهداف نظام و پیشرفت کشور را در تمامی عرصه به دنبال خواهد داشت.

نادر حقیقی

مدیر حوزه علمیه هرمزگان

۲۱بهمن ۱۴۰۱

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha