پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/دیدار مدیر حوزه علمیه استان حجت الاسلام والمسلمین حقیقی با کادر و اساتید مدرسه علمیه ولیعصر (عج) شهرستان رودان

حوزه / مدیر حوزه علمیه هرمزگان طی پیامی سالروز عروج ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵خرداد ماه را تسلیت گفت .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین نادر حقیقی مدیر حوزه علمیه استان هرمزگان در پیامی با تسلیت فرا رسیدن سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد آورده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

چهاردهم و پانزدهم خردادماه یادآور روزهای سخت و جانسوز و حماسی برای ملت شریف ایران اسلامی است. سالروز عروج ملکوتی بزرگ مرد تاریخ و بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران، قیام خونین ١۵ خرداد و شهادت مجاهدان آگاه و فداکاریست که با نثار جان خود پرچم حق طلبی و آزادی خواهی را بر افراشتند و پیروزی انقلاب اسلامی را در تاریخ این سرزمین رقم زدند.

قیام ۱۵خرداد که آغاز حرکت با شکوه مردمی ایران اسلامی برای جاودانه کردن نام اسلام در این مملکت است، خود نشان از تأثیر گذاری مرد بزرگ در تاریخ این مرز و بوم است، ملتی که با استمداد از خدا و اهل بیت(ع) و با رمز خمینی(ره) آغاز کرد و در پیچ و خم تاریخ مانند کوه بر سر ارزش‌ها ایستادگی کرد و به پیروزی رسید.

چهارده خرداد سالروز عروج ملکوتی مردی از تبار رسول الله(ص) و مکتب اهل بیت(ع) است که مکتب خمینی زمینه ساز اتصال به ظهور مهدوی را بر برای منتظران فراهم آورد.

مردی که اسلام ناب محمدی را دوباره نه تنها بر جوامع اسلامی بلکه بر تمام جوامع بشری احیا کرد و مکتب و حاکمیت اسلامی را در برابر حکمای مادی جهان رشد و توسعه داد و در گسترش دوباره تمدن اسلامی نقش ایفا کرد.

امام خمینی (ره) نه تنها مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و جور را در ایران، بلکه به سراسر گیتی فهماند که رمز پیروزی بر استکبار جهانی، مقاومت و روحیه جهادی است و با آن ریشه ظلم در جهان برچیده خواهد شد.

اینجانب فرا رسیدن سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی(ره) و شهادت یاران ایشان در قیام خونین پانزدهم خرداد را به همه مردم ایران به‌ویژه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، مردم متدین و انقلابی استان هرمزگان تسلیت عرض می‌نمایم.

نادر حقیقی
مدیر حوزه علمیه هرمزگان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha