جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام عبادی زاده/ هرمزگان

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با صدور پیامی از مردم ساحل نشینان خطه نیلگون خلیج فارس برای حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن ماه دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با صدور بیانیه‌ای به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، خواستار حضور گسترده مردم غیور ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن شد.

بسم الله الرحمن الرحیم

روز ۲۲ بهمن و راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر اقتدار ملی و اقتدار ملت ایران است. «رهبر معظم انقلاب»

دهه‌ فجر، در حقیقت مقطع رهایی ملت ایران و شکستن حصر وابستگی کشور به بیگانگان و نوید بخش صبح امید برای مظلومان و طلوع خورشید استقلال و آزادی در این سرزمین است و یوم‌الله ۲۲ بهمن هم روز شکست استکبار جهانی در برابر اراده و قدرت ملت ایران است که نقطه عطفی در تاریخ ایران و جهان بوده است.

جمهوری اسلامی ایران در ۴۴ سال گذشته به رغم وجود انواع تحریم‌ها و تهدیدها و در جنگ ترکیبی و رسانه‌ای دشمن در اغتشاشات اخیر، با عبور از انواع فتنه‌ها و تهدیدها هم اکنون تبدیل به درخت تنومندی شده است.

ملت ایران در جریان باشند، در آشوب‌های اخیر دشمنان قسم خورده این نظام با جنگ ترکیبی علیه ملت ایران و اسلام وارد میدان شده بودند که با بصیرت، هوشیاری و آگاهی مسئولان نظام، ملت ایران و خون شهدا، تمام توطئه‌های دشمنان نقش بر آب شد، از این رو حضور پررنگ و پرشور مردم در راهپیمایی۲۲ بهمن امسال هم مانند سنوات گذشته دشمنان را مأیوس و ناامید خواهد کرد و نقشه‌های استکبار جهانی را خنثی خواهد ساخت.

پیشاپیش یوم الله ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی تاریخی انقلاب اسلامی را به همه فجرآفرینان و ملت شریف ایران خاصه مردم دیندار هرمزگان تبریک می‌گوییم و از آستان خداوند بزرگ، مسئلت داریم، کاروان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را در سایه سار منویات بزرگ قافله سالار آن، حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به عزت و اقتدار روزافزون و سرمنزل مقصود برساند. ان‌شاء‌الله تعالی

محمد عبادی زاده
نماینده مقام معظم رهبری در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha