یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده

حوزه / نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: اتفاقات و حوادث در فرانسه و رفتار پلیس با مردم معترض در این کشور نا آرامی بیان می‌شود اما در ایران، اغتشاشات و مبارزه با آزادی تلقی می‌گردد.  

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان در مراسم گرامیداشت شهدای مسافربری ایرباس ۶۵۵ و دومین همایش تجلیل از سادات جلیل القدر غرب استان هرمزگان که در مجتمع فرهنگی پیامبراعظم (ص) شهر بستک برگزار شد، اظهار داشت: سیاست‌ها در بنیاد غدیر در دو رویکرد تعریف شده، نخست غدیر را از منظر وحدت و همدلی و تعلق به همه مسلمانان بنگرند و دوم مشارکت همه آحاد مسلمین از ارادتمندان به ساحت پیامبر اسلام (ص) در این حرکت حضور داشته باشند.

وی افزود: غدیر تنها متعلق به شیعه نیست، اگر شیعه بخواهد غدیر را مصادره کند هم به خود و هم به غدیر جفا کرده و همه مسلمانان در اصل مسئله غدیر اتفاق نظر دارند، ولی در شئون غدیر اختلاف نظر دارند که جای اشکال نخواهد بود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه غدیر، نقطه ثقل وحدت امت اسلامی است نه منشأ اختلاف، عنوان کرد: غدیر پنجره‌ای به روی جامعه اسلامی باز کرده و ولایت فقیه شعاعی نورانی از این پنجره را به جهان اسلام تابیده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده ادامه داد: با همه شیطنت‌ها، انقلاب با صلابت و با اتکا به عنصر ارزشمند مردم در کنار ولایت و با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری استوار و محکم، این کشتی پر تلاطم نظام اسلامی در برابر جریان استکباری در حال حرکت است.

وی اظهار کرد: امروز دشمنان انقلاب و اسلام علیه ملت ایران با استفاده از توطئه‌هایی از قبیل جنگ ترکیبی و آلوده کردن فضای جامعه اسلامی به دنبال آن بودند که به اهداف خود دست یابند، اما غافل از آنکه عاقبت آنان دریوزدگی است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان ادامه داد: شورای اپوزیسیون چطور به‌جان هم افتادند و مشاجرات گروهک‌های تجزیه طلب بر کسی پوشیده نیست و از طرفی اختلاف در گروه تروریستی مفلوک منافقین و حمله به مقر آنها در آلبانی نیز نشان از آن دارد که اگر کسی که در مقابل جمهوری اسلامی و ملت ایران قرار گیرد، پایان کار آن محکوم به شکست و درماندگی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده، با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی به ابتکار رهبر معظم انقلاب، یادآور شد: سیاهه حقوق بشری آمریکا آنقدر تاریک است که شما در گوشه گوشه جهان از خود آمریکا گرفته تا عراق، ویتنام، افغانستان جز جنایات و کشتار مردم بی‌گناه چیزی مشاهده نمی‌کنید.

وی با بیان اینکه در تمام جهان رد پای جنایات آمریکا را خواهید دید، ابراز کرد: این کشور دم از حقوق بشر و انسان می‌زند، که حرفی گزاف است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان خاطرنشان کرد: اتفاقات و حوادث در فرانسه و رفتار پلیس با مردم معترض در این کشور نا آرامی بیان می‌شود اما در ایران اغتشاشات و مبارزه با آزادی تلقی می‌گردد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده با اشاره به دوگانگی رفتاری استکبار جهانی، اظهار کرد: امروز جهان اسلام بیدار شده و وقایعی مانند قرآن سوزی فردی با حمایت دولت سوئد را بر نمی‌تابد و با کسانی که به اعتقادات و مقدسات مسلمانان جسارت می‌کند، مبارز می‌کند.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha