پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تصاویر/نشست علمای شیعه و اهل تسنن استان هرمزگان

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده تصریح کرد: تولید محتوا در راستای جهاد تبیین امری ضروری است چرا که مخاطب ما نسل امروز است و باید روشنگری کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان، شب چهارشنبه ۱۲بهمن در نشست علمای شیعه و اهل سنت که با حضور آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی در مسجد جامع بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: مرحوم آیت الله العظمی فاضل لنکرانی(ره) در دوران مبارزات علیه رژیم ستم شاهی در مقطعی شهرستان بندرلنگه هرمزگان بودند و مردم خاطراتی با ایشان دارند.

وی افزود: مراسم عمامه گذاری تعدادی از طلاب هرمزگان مصادف با چند مناسبت از جمله ولادت امام جواد (ع) و آغاز طلیعه فجر انقلاب اسلامی با یاد خاطره مبارزین و مجاهدین عجین گذشته است .

به گفته نماینده ولی فقیه در هرمزگان عمل به جهاد تبیین مهم ترین مسئولیتی که بر عهده طلاب و روحانیون به منظور پاسداشت انقلاب اسلامی است .

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده ادامه داد: دشمن با تمام قوا و جنگ تمار عیار ترکیبی وارد میدان شده است و یک تکلیف برای همه طلاب بالا بردن سطح آگاهی و معرفت خود نسبت به جامعه است.

وی افزود: تولید محتوا در راستای جهاد تبیین امری ضروری است چرا که مخاطب ما نسل امروز است و باید روشنگری کرد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha