دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت‌الاسلام عبادی زاده

حوزه / امام جمعه بندرعباس گفت: از مضحک‌ترین و خنده دارترین شعارهایی که در طول تاریخ ادعا شده، شعار حقوق بشری آمریکا است که با توجه به عملکرد او در طول زمان و صفحه‌های غم انگیز و اسفناک که برای دیگر کشور ها رقم زده است، حرفی گزاف می‌باشد.    

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان، روز گذشته در مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر که در مسجد جامع بندرعباس برگزار شد، به بازخوانی جنایات آمریکا پرداخت و اظهار داشت: با مراجعه به تاریخ کشورها، پرونده جنایات آمریکا علیه بشریت افشا می‌شود.

وی افزود: در همین هفته که به فرمایش رهبر معظم انقلاب به بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است، شاهد جنایات فراوان از ترور نافرجام به جان رهبر معظم انقلاب در دهه ۶۰ تا حمله به هواپیمای مسافربری ایرباس ۶۵۵ که تعداد زیادی از هموطنان ما به شهادت رسیدند، در کارنامه سیاه آمریکا هستیم.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه با این همه جنایات، اما امروز آمریکا خود را یک کشور مدعی حقوق بشر می‌داند، گفت: از مضحک‌ترین و خنده دارترین شعارهایی که در طول تاریخ ادعا شده، شعار حقوق بشری آمریکا است که با توجه به عملکرد او در طول زمان و صفحه‌های غم انگیز و اسفناک که برای دیگر کشور ها رقم زده است، حرفی گراف می‌باشد.

وی یادآور شد: حمایت از دیکتاتوری‌ها علیه کشورها، حمایت از رژیم منحوس صهیونیستی که مردم فلسطین را به خون کشیده، نقص حقوق بشر در عراق و افغانستان و سایر کشورها، ایجاد زندان‌های مخوف که آزادگان جهان را در آن شکنجه می‌کند، تنها قسمتی از کارنامه سیاه آمریکا است.

امام جمعه بندرعباس با بیان اینکه استفاده ابزاری از حقوق بشر یکی از ترفندهای واشنگتن می‌باشد، تأکید کرد: امروز آمریکا با استفاده از ابزار رسانه‌ای و امپراطوری هالیوودی سعی دارد بر علیه جمهوری اسلامی، سم پاشی کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی زاده تصریح کرد: با بیداری و آگاهی همه ملت‌ها زمینه اضمحلال و فروپاشی آمریکای جنایتکار فراهم خواهد شد و فلاکت این مدعیان حقوق بشر را شاهد خواهیم بود.

وی با اشاره به روز عرفه و اهمیت این روز، خاطرنشان کرد: عرفه، روز ارتباط با خدا است و بندگان خالص با تأسی از کلمات امام حسین(ع) در دعای عرفه و با دعا و نیایش و استغفار به جانب خدا، بنده‌ای پرهیز کار می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: ادعیه‌ای که از اهل بیت(ع) به ما رسیده، گنجینه‌ای عظیم معنوی است و لذا نباید ارتباط خود را با دعا قطع کنید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha