جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
جمالی

حجت الاسلام جمالی با اشاره به جنایات و ظلم های جنایات آمریکا در طول حیات خباثت آلود خود گفت: وظیفه ما آگاه کردن نسل جوان با چهره واقعی این دولت مستکبر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام یوسف جمالی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر صبح امروز در به مناسبت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی، با فرمانده و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدار با اشاره به جنایات و ظلم های جنایات آمریکا در طول حیات خباثت آلود خود، گفت: وظیفه ما آگاه کردن نسل جوان با چهره واقعی این دولت مستکبر است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر اظهار کرد: گرچه مردم شریف ایران از کودتای ۲۸ مرداد تا شهادت سردار عزیز حاج قاسم سلیمانی و ظلم های که در این مدت به مردم را کرده اند به یاد دارند ولی باید به صورت ویژه جنایات و ظلم های ایالات متحده آمریکا نسبت به استان بوشهر را معرفی کنیم.

وی اظهار کرد: هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی فرصتی مغتنم برای رسیدن به این هدف است و ما نباید بگذاریم برخی در داخل چهره آمریکا را بزک کنند.

در پایان از فعالیت ها و همکاری های حجت الاسلام سلمیانی، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه و سردار زیریایی فرمانده در منطقه دوم دریایی سپاه پاسداران با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر  با اهدای لوح سپاس و هدیه ای تقدیر و تشکر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha