سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حقوق بشر امریکایی

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر از برگزاری همایش مجازی بازخوانی جنایات آمریکا با سخنرانی دکتر صافه رئیس تیم پزشکی شیخ زکزاکی خبر داد.

حجت الاسلام یوسف جمالی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در بوشهر با اشاره به هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی اظهار داشت: هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی از ششم لغایت ۱۲ تیر ماه است، که در این راستا برنامه ای ویژه تدارک دیده شده است.

وی از برگزاری همایش مجازی بازخوانی جنایات آمریکا در استان بوشهر خبر داد و گفت: این همایش با سخنرانی دکتر صافه رئیس تیم پزشکی شیخ زکزاکی و فعال حقوق بشر از کشور نیجریه در شورای هماهنگی تبلیعات اسلامی استان بوشهر برگزار می شود.

حجت الاسلام جمالی با بیان اینکه این همایش مجازی ساعت ۸:۳۰ صبح روز شنبه هفتم تیرماه برگزار می شود، افزود: این همایش با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده، این همایش به صورت زنده از صدا و سیمای مرکز بوشهر و نیز از طریق صفحه boushehrccoip در پیام رسان اینستاگرام پخش می شود.

وی ادامه داد: امسال هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی را در شرایطی برگزار می‌کنیم که موج تنفر از آمریکا در سراسر جهان و نشانه‌های افول آمریکا به چشم می‌خورد.

حجت الاسلام جمالی با اشاره به اینکه به زیر کشیدن مجسمه‌های نمادهای نظام سلطه، راهپیمایی‌های میلیونی و صحنه‌های زشت برخورد پلیس با مردم، ماهیت آمریکای وحشی را در معرض دید جهانیان قرار داده است، یادآور شد: دولت مستکبر آمریکا از هیچ روش ابزاری برای سرکوب ملت خود فروگذار نکرده و در چنین شرایطی لازم است مردم عزیز ایران اسلامی با مردم آمریکا اظهار همدردی کرده و جنایات این دولت وحشی را محکوم کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha