جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حقوق بشر

حوزه/مدیر حوزه علمیه استان گلستان گفت: مبلغین باید در ماه رمضان فرصت را مغتنم شمرده و ابعاد حقوق بشر آمریکایی را برای مردم بازگو کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از  گلستان، حجت الاسلام والمسلمین ملکی با اشاره به نامگذاری هفته بازخوانی افشای حقوق بشر آمریکایی از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: به توصیه مقام معظم رهبری، ایام جنایت عوامل استکباری در ترور ناجوانمردانه شهدای هفتم تیر تا بمباران شیمیایی سردشت و انهدام هواپیمای مسافربری ایران در آب های خلیج فارس از ششم تا دوازدهم تیرماه به نام هفته بازخوانی افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است.

وی افزود: در این هفته فرصت مغتنمی هست تا جنایات ضد حقوق بشری و تروریستی دولت آمریکا بازخوانی شود و ادعای دروغین این دولت مبنی بر حمایت از حقوق بشر افشا شود.

مدیر حوزه علمیه استان گلستان خاطر نشان کرد: با توجه به مصادف شدن این هفته با ماه مبارک رمضان و لیالی قدر و حضور گسترده مردم در مساجد و مراسمات معنوی ماه مبارک رمضان، به مبلغین - که بالغ بر 150 نفر در مناطق تبلیغی استان مشغول فعالیت هستند- ابلاغ شد تا فرصت را مغتنم بشمارند و حقوق بشر آمریکایی را برای مردم بازگو کنند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند: «دولت آمریکا بزرگترین نقض کننده حقوق بشر در دنیاست» گفت: دولت ستمگر آمریکا اساساً بر پایه‌های ظلم، ستم و خون مستضعفین بنا شده است و ادعای دروغین حقوق بشر دیگر نمی تواند موجب فریب ملت های مظلوم جهان شود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد: این دولت ستمگر قطعاً روزی به کیفر و سزای این همه ظلم، جنایت و کشتار مردم مظلوم و بی دفاع جهان به ویژه مسلمانان خواهد رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha