جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حمله به یمن

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان گفت: حمله عربستان به یمن فتنه ی صهیونیستی، سعودی بوده و نمونه بارز حقوق بشر آمریکایی است.

حجت الاسلام سعید مهدوی امین، در گفتگو با خبرنگار حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه طراحی حمله به یمن، قطعا در اسرائیل و با پشتیبانی آمریکا و نیروهای حامی این کشورها بوده است، گفت : عربستان سعودی با این کار خود نشان داد آلت دست نیروهای استکبار جهانی و صهیونیستی است.

وی افزود : این سیاست‌ مستکبرانه عربستان در حمله به کشور همسایه خود تبعات سنگینی را برای آل سعود به همراه خواهد داشت.

 مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان بیان داشت :موج انقلاب مردمی در یمن به نوعی همان بیداری اسلامی است که ایادی استکبار با این بیداری اسلامی مخالفت می کنند چرا که منافع حکومتی خود را در خطر می بینند.

حجت الاسلام مهدوی امین خاطر نشان کرد : مستکبران با این حمله ها و تجاوزها به ملت های بیگناه نشان دادند که دموکراسی و مردمی بودن حکومت هایشان فقط شعاری تو خالی است .

وی اظهار داشت :امروز باید برای آل سعود تاسف بخوریم که ذخائر مسلمانان را بجای اینکه برای گسترش فرهنگ اسلامی در جهان کند صرف حمله به کشورهای مسلمان و بی گناه کرده است.

حجت الاسلام مهدوی امین بیان داشت : امروز ایادی کفر و استکبار به هر مکانی که قصد دارند از انقلاب اسلامی ایران الهام بگیرند و  اصول و ارزشهای اسلام و انقلاب را در کشورشان پیاده کند واکنش نشان می دهند چرا که با اصول و ارزش های ناب این انقلاب اسلامی ایران مخالف اند .

وی در پایان خاطرنشان ساخت : ظلم و استکبار نابود شدنی است و طبق وعده قرآن پیروز همیشگی حق و دفاع از حق است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha