جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام حسینی نژاد

حوزه/ رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه گفت: عربستان با حمله به یمن چهره واقعی خود را نشان داد و مردم دنیا چهره واقعی آن را شناختند.

حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر حسینی نژاد در گفتگو با خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به اینکه ماهیت تجاوز وحشیانه عربستان به یمن کاملاً روشن است گفت: عربستان با این هدف به یمن حمله کرده است تا از تشکیل یک کشور مردمی در این کشور جلوگیری کند.

وی با اشاره به اینکه عربستان با این حمله چهره واقعی خود را نشان داد و موجب شد که مردم دنیا چهره واقعی آن را بشناسند افزود: این حکومت دارای روحیه داعشی و تکفیری است و به نمایندگی از استکبار می‌خواهد انقلاب مردمی یمن را نابود کند.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه گفت: حمله عربستان به یمن یادآور حمله عراق به ایران پس از انقلاب ایران است و یمنی‌ها این تجربه ایران را تجربه می‌کنند و مطمئناً با مقاومت خود پیروز خواهند شد.

وی بیان کرد: تحولات جدید نشان می‌دهد که عربستان از این حرکت خود پشیمان شده است و در تلاش است که به این حمله خود پایان دهد ولی یمنی‌ها به راحتی آنها را رها نخواهند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی نژاد گفت: ترس از انقلاب باعث شده است که سازمان‌های بین‌المللی در برابر این حملات وحشیانه عکس‌العملی نشان ندهند و از این حرکت دفاع می‌کنند.

وی تصریح کرد: سازمان‌های بین‌المللی ایجاد شده‌اند تا از اشغالگران حمایت کنند و نباید از آنها انتظار داشت که بر خلاف سردمدارانشان کاری انجام دهند.

انتهای پیام/313/30

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha