شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
احمد ساری اصل

حوزه/ امام جمعه سوسنگرد با بیان این که آل سعود رژیمی جاهل و نادان است و با تجاوز به یمن خودزنی کرد، گفت: ملت ها بدانند که آمریکا و هم پیمانانش در هر جنگی که در خاورمیانه روی می دهد، ذی نفع هستند.

حجت الاسلام احمد ساری اصل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به حمله عربستان به یمن، اظهار داشت: این تجاوز به نوعی تجاوز به استقلال طلبی مردم یمن و توطئه ای است که از سوی آمریکا و رژیم جعلی صهیونیست پایه ریزی شده و از آستین رژیم آل سعود بیرون آمده است.

وی با بیان این که رژیم آل سعود رژیمی جاهل و نادان است و به نوعی با تجاوز به یمن اقدام به خودزنی کرده است، گفت: کشورهای منطقه باید بدانند که ذی نفع در هر جنگی که در خاورمیانه روی می دهد، کشورآمریکا و هم پیمانانش هستند.

امام جمعه سوسنگرد ادامه داد: جنگ میان عربستان و یمن به سود آمریکا است؛ چرا که این کشور هدف خود در تضعیف یمن را دنبال می کند و به نوعی عربستان را از لحاظ اقتصادی تضعیف خواهد کرد تا بتواند نفت که سرمایه اصلی آن است را به بهای اندک خریداری کند.

حجت الاسلام ساری اصل با بیان این که کشورهای مقاوم پیروز خواهند شد، گفت: تاریخ نشان داده که مقاومت می تواند ابرقدرت ها را به زانو در آورد و این مسئله در تجاوز رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه مشهود بود.

امام جمعه سوسنگر با اشاره به شکست های پیاپی آمریکا و هم پیمانانش در خاورمیانه ابراز داشت: این شکست ها که در افغانستان و لبنان شاهد بودیم به سبب سلاح مقاومت حاصل شد.

حجت الاسلام ساری اصل به رفتار دو گانه سازمان های حقوق بشری در قبال تجاوز عربستان به یمن اشاره کرد و گفت: مواضع این سازمان ها در برهه های مختلف نشان از همسویی آن ها با کشورهای غربی دارد و به نوعی پشت پرده این سازمان ها برای کشورها بر ملا شده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی سوسنگرد با بیان این که بنا بر نظر کارشناسان و تحلیل گران شکست سیاسی عربستان قطعی است، اظهار داشت: مردم یمن ثابت کرده اند که زیر بار ظلم و جور نخواهند رفت.

امام جمعه سوسنگرد در پایان تصریح کرد: اتحادی که کشورهای غربی -عربی با نگاه به ایجاد امنیت برای رژیم صهسونیستی حاصل شده و در این راستا دنبال می شود.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha